וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאן 2013: "מעל הגבעה" של רפאל נדג'ארי בפנים

23.4.2013 / 12:43

סרטו של נדג'ארי בכיכובם של אורי פפר, מוני מושונוב ומיכאלה עשת יוקרן במסגרת השבועיים של הבמאים, אחת המסגרות הבולטות בפסטיבל הקולנוע היוקרתי בצרפת

עוד הישג לקולנוע הישראלי בפסטיבל קאן: "מעל הגבעה", סרטו של רפאל נדג'ארי, התקבל לשבועיים של הבמאים – אחת המסגרות היוקרתיות באירוע הקולנועי הגדול והמדובר בעולם. מוקדם יותר השבוע נודע כי "הקונגרס", סרטו של ארי פולמן ("ואלס עם באשיר") בהפקה צרפתית-גרמנית, יפתח את אותה מסגרת ממש.

"מעל הגבעה" בכיכובם של מוני מושונוב, אורי פפר ומיכאלה עשת, מספר את סיפורו של גרוש החי בבדידות ומנסה להיחלץ ממנה באמצעות ביקור אצל אביו, בו הוא מתעמת איתו ומאשים אותו בכל בעיותיו, אך המפגש איתו ועם זוגתו מעודד אותו בהדרגה, בדרכים מפתיעות.

הסרט הוא פרויקט ראשון שהופק בשיתוף פעולה בין עיריית חיפה למשרד הכלכלה – שיתוף פעולה שהוא חלק מהנסיון להפוך את חיפה לעיר הקולנוע המרכזית של ישראל. הוא הופק על ידי לילה סרטים, טרנספקס הפקות ואבניו B הפקות, בשיתוף קרן הקולנוע הישראלי ופרויקט ניו מדיה של משרד הכלכלה. זהו סרטו השלישי של רפאל נדג'ארי המשתתף בפסטיבל קאן (סרטו "תהילים" השתתף בתחרות הרשמית בשנת 2007, ואילו סרטו "דירה C5" השתתף במסגרת השבועיים של הבמאים בשנת 2002).

מתכננים לצפות ב"מעל הגבעה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully