וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר יחזור לעונה שנייה בערוץ 24

23.4.2013 / 14:27

לוואלה! תרבות נודע כי תכנית הפאנל הקומית של עזר, "מה ש'תה שומע", תשוב לעונה שנייה בערוץ המוזיקה של קשת, ובימים אלה נערכים אודישנים לחברי פאנל חדשים

רגע לפני העונה החדשה של "האח הגדול", וכשסדרה חדשה פרי עטו מצטלמת בימים אלה, אסי עזר מקבל עוד חדשות טובות: לוואלה! תרבות נודע כי "מה ש'תה שומע", תכנית הלייט נייט הקומית של עזר בערוץ 24, תשוב לעונה שנייה לאחר הפסקה ארוכה במיוחד. בימים אלה מתקיימים אודישנים סופיים לחברי הפאנל שירכיבו את העונה.

"מה ש'תה שומע" שודרה לפני שלוש שנים ברצועת הלילה של ערוץ המוזיקה מבית קשת, וכללה לצד עזר את דודי כהן בדמותו של "רוקו ספיריט". כהן ישוב להשתתף גם בעונה החדשה. חברי הפאנל שלקחו חלק בתכנית עד כה הם אילנה ברקוביץ', עינב בובליל, ג'ייסון דנינו הולט, גל אפל וקורין קיציס. הפאנל החדש יכלול תמהיל של משתתפים חוזרים וכאלה חדשים. בכל תכנית יעלו לדיון סוגיות שונות מהשבוע החולף, ובסופן ידרשו חברי הפאנל לקבל הכרעות קשות. התכנית תשודר פעמיים בשבוע בשעה 22:30, ותועבר בשידור חי.

בנוסף, נודע כי טל פרידמן עשוי להצטרף גם הוא לערוץ 24: בימים אלה נבדקת האפשרות שפרידמן יגיש תכנית אירוח מוזיקלית שבועית שתשודר בסופי השבוע. פרידמן יארח אמנים מתחומים שונים כשהמכנה המשותף ביניהם הוא שכולם יבצעו עמו קטע מוזיקלי באולפן.

את העונה החדשה של "מה ש'תה שומע" תערוך מיכל דבש, כשלצידה עורכת המשנה נטלי מיכאלשווילי. בערוץ 24 אישרו את הפרטים.

שמחים על חזרתה של "מה ש'תה שומע"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully