וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוות בריאליטי סיני: עוזרת למתחרה טבעה בחזרות

24.4.2013 / 10:52

מותה של פנג ג'ישואן, עוזרת לאחד המתמודדים בריאליטי סיני בו מפורסמים מתחרים בקפיצה אמנותית למים, מעורר סערה גם בארצות הברית בה נפצעו משתתפים רבים בתכנית דומה

טרגדיה בתכנית ריאליטי סינית: פנג ג'יאשואן, העוזרת האישית של אמן הלחימה שי שיאו לונג, טבעה ומתה במהלך החזרות לתכנית "Celebrity Splash China" בהשתתפות לונג, בה ידוענים מתחרים בקפיצה אמנותית למים. ג'יאשואן בת ה-18 טבעה ב-19 באפריל, יום אחד בלבד לאחר שניקול אגרט, כוכבת "משמר המפרץ" ומתחרה בגרסה האמריקאית של אותה תכנית, נפצעה במהלך קפיצה וסבלה מפגיעה בגב ובכליות.

שתי התכניות, האמריקאית והסינית, מבוססות על פורמט הולנדי, וכעת המשך הדרך של שתיהן עומד בסימן שאלה. הצרות של התכנית האמריקאית לא מסתכמות בפציעתה של של אגרט: הדוגמנית קתרין ווב כבר פרשה מהתכנית בעקבות פציעה בגבה, הקומיקאי צ'ואי בראבו ("צ'לסי לייטלי") נפצע ופרש גם הוא, הספורטאית רורי בושפילד, שעוסקת בסקי, נפצעה אך החליטה להמשיך ולהתחרות, והקומיקאי לואי אנדרסון נפגע במהלך האימונים לתכנית.

כעת, בעקבות מותה של ג'יאשואן בסין, העיתונות בארצות הברית רומזת שגורלה של התכנית האמריקאית עלול להיחרץ. בנוסף, הגרסה האמריקאית של התכנית סובלת מירידה חדה ברייטינג בעקבות המאורעות האחרונים: הפרק האחרון צלל לממוצע צפייה של 1.1 מיליון, שיא שלילי של התכנית ורייטינג נמוך במיוחד עבור הרשת המשדרת אותה, ABC.

מה דעתכם - התכנית "Splash" צריכה לרדת? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully