וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת הברזילאית גל קוסטה תופיע בישראל

24.4.2013 / 12:33

קוסטה, שקנתה את פרסומה בשנות ה-80 והופיעה בפארק הירקון ב-1982, תקיים הופעה אחת בלבד בהיכל נוקיה בתל אביב, ב-20 ביולי

31 שנים מאז ביקורה האחרון בארץ, אז הופיעה בפארק הירקון, תחזור הזמרת הברזילאית הידועה גל קוסטה להופעה אחת בלבד בישראל. ההופעה תתקיים ב-20 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב. על הבאתה ארצה אחראי כרמי ווטרמן מחברת הפקות 2B Vibes (שהביאו לישראל בעבר את ברט בכרך, ג'ו קוקר, ג'ניס איאן, אנתרקס ועוד) בשיתוף קבוצת הזאפה. מחירי הכרטיסים עומדים על 239-349 שקלים במכירה מוקדמת וניתן לרכוש אותם כאן.

קוסטה, שקנתה את פרסומה הרב בעיקר בשנות ה-80 וגרמה למאזינים רבים להיפתח לסאונד הבוסה נובה ותנועת הטרופיקליה שהגיעו היישר מברזיל, שיתפה פעולה במהלך שנות הקריירה הארוכה והענפה שלה עם מוזיקאים אחרים, ביניהם קייטנו וולוסו (שותפה המוזיקלי בתחילת הדרך וחבר טוב עד עצם היום הזה), ז'ילברטו זי'ל, אנטוניו קרלוס ז'ובים ועוד.

כבר בשנות ה-60 וה-70 היתה לזמרת וגיטריסטית משפיעה ופורצת דרך בבברזיל, אבל לא כולם הביעו תמיכה במוזיקאית הצעירה: קוסטה ניהלה מאבקים ממושכים עם ממשלת ברזיל על מנת ששיריה לא יצונזרו. עם זאת, עטיפת תקליטה "India" משנת 1973, עליה הופיעה בביקיני אדום ומינימליסטי, צונזרה לבסוף. בשנות ה-80 הוציאה את האלבום "Fantasia" שזכה בשלושה אלבומי פלטינה, והנפיק את הלהיט "Festa Do Interior" שפרץ לה את הדרך להצלחה בינלאומית. אלבומה האחרון, "Recanto", יצא לפני כשנתיים.

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גל קוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully