וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר מרפי יופיע בישראל עם שירי באוהאוס

25.4.2013 / 9:00

סולן להקת הפאנק הגותית יחגוג בסיבוב ההופעות החדש שלו 35 שנה להרכב המיתולוגי, ויגיע במסגרתו לשתי הופעות במועדון הזאפה בתל אביב

חובבי הרוק הגותי, היכונו: פיטר מרפי, סולן להקת באוהאוס, יופיע שוב בישראל בחודש יוני הקרוב. מרפי יגיע למועדון הזאפה בתל אביב ויקיים שתי הופעות, ב-21 וב-22 ביוני, כחלק מסיבוב הופעות החוגג 35 שנה ללהקתו האגדית.

בקרוב יתחיל מרפי את עבודת האולפן על אלבומו התשיעי עם מפיק העל Youth, אך קודם לכן יבלה את שלושת החודשים הבאים בדרכים בסיבוב הופעות ארוך במיוחד בעולם בשם Mr. Moonlight World Tour. הסיבוב יכלול אך ורק חומרים מהרפרטואר של באוהאוס.

"מאז שנת 2006 כללתי חלק מרפרטואר הבאוהאוס בהופעות הסולו שלי", אומר מרפי, שהופיע כבר בישראל בעבר – בפעם האחרונה בשנת 2010. "זו מחווה לקהל שלי – גם למעריצים חדשים אשר גילו את עבודותיי המוקדמות וגם כמובן למעריצים הוותיקים שהולכים איתי במשך שנים. כולם תמיד מבקשים ממני בהופעות החיות להכניס פה ושם עוד שיר של הבאוהאוס שהם רוצים לשמוע. בתור סולן הבאוהאוס, החלטתי שעכשיו זה הזמן הנכון לתת את חווית הבאוהאוס המלאה".

להקת באוהאוס הוקמה בשנת 1978 והגיעה למעמד של להקת קאלט עולמית. היא מזוהה בעיקר עם סצינת הפאנק והסצנה הגותית אלטרנטיבית, בה היא נחשבת לאבן דרך. מרפי, סולן הלהקה, תרם רבות לעיצוב הזהות הסגנונית של הלהקה, שהתפרקה בשנת 1983, והתאחדה פעמיים למספר מצומצם של מופעים, ב-1998 וב-2005. על הבאת המופע לישראל אחרית קבוצת הזאפה בשיתוף The Agency Group. מחיר כרטיס למופע יעמוד על 219 שקלים, וניתן לרכוש אותו במרכז הזמנות זאפה בטלפון 9080*, או באתר הרשמי של זאפה.

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פיטר מרפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully