וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: הדרמה המשפטית סביב מייקל ג'קסון יוצאת לדרך

24.4.2013 / 13:18

משפט התביעה על סך 40 מיליון דולר שהגישה אימו של הזמר המנוח צפוי לצאת לדרך ביום שני. על דוכן העדים יעלו כנראה גם ילדיו של ג'קסון, נשותיו לשעבר והמוזיקאי פרינס

עריכה: אולפן וואלה!, חדשות בדקה

כארבע שנים אחרי מותו של מייקל ג'קסון, צפוי להיפתח ביום שני הקרוב המשפט שיזמה אימו של הזמר המנוח, קת'רין גקסון, התובעת מחברת ההפקות AEG סכום אסטרונומי של 40 מיליארד דולר, בטענה שזו התרשלה בענקת טיפול הולם לבנה.

ג'קסון בת ה-82 תובעת את AEG, שהייתה אחראית על הפקת סיבוב ההופעות הגרנדיוזי שתוכנן לג'קסון, שצפוי היה לכלול 50 הופעות. ג'קסון טוענת שהחברה התרשלה בכך ששכרה את שירותיו של קונארד מוריי לתפקיד רופאו האישי של בנה, ושזה לא איבחן את מצבו הבריאותי של הזמר במהלך החזרות למופעים.
בחברת AEG
טוענים שזו לא הייתה אחריותה לפקח על עבודתו של מוריי, ושג'קסון, שהיה בן 50 במותו, היה מכור לתרופות מרשם שנים לפני שהסכים לעשות את סיבוב ההופעות "This Is It".

בין האנשים שצפויים להעיד במשפט, שעל פי ההערכות עתיד להימשך כשלושה חודשים, נמצאים גם שניים מילדיו של ג'קסון, פרינס ופאריס. לצידם עשויים להעיד גם מוריי עצמו, המוזיקאים פרינס ודיאנה רוס, וכן נשותיו לשעבר של ג'קסון – ליסה מארי פרסלי ודבי רואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully