וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "האח הגדול": הרגעים הגדולים מכל העונות

שבוע לפני חזרתה של "האח הגדול", נזכרנו בכמה מהרגעים הגדולים, המשוגעים והמטרידים ביותר בתכנית – ממנחם בן ללא מעצורים ועד עדי נוימן בלי תחתונים

סער סקלי כאוקסימורון: השמאל בפריים טיים

אין מה לומר, מאז שכיכר מלכי ישאל הפכה לכיכר רבין וביבי נבחר לראשות הממשלה, לא היה לנו כזה אקשן בין המחנות. מיד כשנכנס סער סקלי לבית האח, הוא פנה לצופים בבית והסביר שהכל משחק, שזו רק מניפולציה ועוד כל מיני דברים שסטודנטים למשחק אומרים במונולוגים של שנה א'. בכל מקרה, מעבר לנימה המטרחנת בה לקה לעיתים, סקלי היה שמאלן בפריים טיים, שאינו "חי בבועה", "עוכר ישראל" או שאר מחמאות שנהוג להדביק למישהו מסוים שמעז לסטות מהקונצנזוס. מפיו של סקלי יצאו מילים כמו "כיבוש" ו"חייל במחסום" (הדרמה שלו עם "המולך" היתה די מוגזמת).

סקלי היה אולי הדמות הראשונה בכל הריאליטי הזה שאומרת בדיוק מה היא חושבת, בלי קשקושים על "האמת שלי". הוא נכנס למנגנון וחשב אולי שהוא חושף אותו, אבל עצם העובדה שהפקת התכנית שיתפה עימו פעולה די הוציאה את העוקץ מכל הרעיון. כך או כך, זה לא גרע מהדמות של סקלי, שהיתה עגולה, מעניינת ומורכבת יותר מ"שמאלן הזוי". ובלי קשר, הוא גם נראה ממש טוב בלי חולצה.

עדי נוימן מדברת על סמים, ושוכחת את התחתונים

כן, היא לא לבשה תחתונים. ולא, בחורות לא חייבות לכם שום דין וחשבון על מצב התספורת שלהן. הן לא נוחי דנקנר. ההלם שבגילוי הנ"ל היכה בעוצמה בזכרי ישראל, שכל אחד מהם מטפח ערווה למופת משל היתה שיח מוקפד בגן הבהאים. לא ללבוש תחתונים בבית מרושת מצלמות זה קצת טפשי, אבל עדיין, לא החלטה שלכם, לא הפות שלכם, ובעיקר לא זמן המסך שלכם.

אין ספק שהדיירת עדי נוימן בעונת ה-VIP של "האח הגדול" קיבלה את מה שמגיע לה על החטא הנורא מכל, רחמנא ליצלן (אנחנו מקווים שאתם יושבים): פעם מישהי הציעה לה קוק!!!!11. ואם זה לא מספיק, היא גם יודעת איך נראה באנג!!! וגם לקחה ממנו שאכטה פעם!!!! הזוועה, תימרות העשן והאש, האימה והפחד הושתקו בעזרת החשכת המסך, והבעיה נפתרה: אין כזה דבר סמים, בטח שלא בעולם של דוגמניות. בואו ונספר לכם חוויות מהחיים האמיתיים, כמו למשל יוסי בובליל שסיפר על ניסיונותיו לשכנע אישה להשתתף במין קבוצתי במטרה לנצח בהתערבות, או הדייר עמיר גולדברג שחילק טיפים בסוגיה המורכבת "איך להכניס בחורה למקלחת ולדפוק את ראשה בקיר". מצער שהחשכת המסך שימשה עד כה יותר כצעד פדגוגי רועש ופחות כאקט בוגר ואחראי באמת.

תמיר ורדי מגיע למקום השני, ולא בצדק

אח, תמיר ורדי, איזה איש מופלא ודמות מעולה שאתה. אילולא הנטייה החזקה של העם שלך לקדש את מיתוס סאלח שבתי (ע"ע ג'קי מנחם וקותי), כמעט בטוח שהיית יוצא אחרון מבית האח. אז ורדי לא זכה במקום הראשון אבל הגיע עד למקום השני והמכובד בהחלט, הישג מדהים ומפתיע יחסית לדמות האניגמטית שהוא. ילד בגוף של מבוגר, ברווזון שהפך לברבור הכי יפה באגם - נראה כי במקרה של ורדי אין קלישאה שלא עובדת, וזה מה שהופך אותו לאחד האנשים הכי מסקרנים שגרו בבית האח וכבשו אותנו עם בלבול וחוסר ביטחון אותנטיים בנוגע לעצמו עד לרגע האחרון. מבט ההלם שהיה נסוך תמידית על פניו של ורדי הוא קסם טהור שהצליח להתבלט מעל הקרקס של אביבית בר זוהר והמיסיונריות המשוגעת של ברי סימון. ורדי, האנטיתזה של דמות הגיבור, שם את ה"מלך" בצמד המילים "מלך הכיתה".

ונסה עושה חיים, ליהיא ועתי שוכבים

קשה לחשוב על דבר יותר מלחיץ מכניסה לבית עם מצלמות, שבמקום אינטימיות יש בו סקס עם כל עם ישראל. אלא אם אתה במקלחת, ואז אתה יכול להגניב איזו קטנה או שתיים ולסמוך על האח שיפרגן לך שבע דקות בגן עדן (מושג קצת גדול להניח על הכתפיים של ליהיא גרינר אבל הבנתם את הנקודה). משתתפי "האח הגדול" עוברים חוויה לא פשוטה בשום צורה, אבל המזל הגדול שלהם הוא שהתכנית משודרת בישראל, בה אין אברי מין בטלוויזיה. הקיטור שהוציאה ונסה והמתח המיני שהפיגו עתי שולברג וליהיא גרינר היה נעים ונחמד, כי סופסוף מישהו שם בבית מאבד את הראש מרוב חרמנות. פיווו, כמעט הרגתם אותנו. אבל עתי?! עם ליהיא?! פאק דה וואט?! מה קורה פה?

מלחמת הפרידמנים

טוב, בואו נשים את הקלפים על השולחן. טלוויזיה זה שני דברים: סקס, ומזרחים נגד אשכנזים. זה הכל. יש לכם את זה, ויש לכם רייטינג. העיקר הוא המתח, מיני או עדתי, זה כבר סמנטיקה. אבל בלי מתח לא קונים במכולת, כפי שהוכח באופן עילאי בעונה הראשונה של "האח" שהבהירה היטב למה נתכנסנו כאן ואיך גפרור קטן של דמויות אלמוניות הופך למדורת השבט שבסופה ניצחה הפרידמנית שפרה קורנפלד. תמיד דופקים את השחורים, זה ידוע.

אביבית חושפת: יאנה מוסלמית

תודה לך אביבית בר זוהר על שהפגנת חברות אמת ועזרת להסיר את המכשול מדרכו של הסומא קותי. מה זאת אומרת איזה מכשול? המכשול הזה ש... נו... טוב, לא נעים להודות אבל יאנה היא סוג של מפלצת. אה, סליחה, אמרנו מפלצת? התכוונו מוסלמית. סורי, פשוט מילים נורא דומות וקל להתבלבל. הסצינה בה בר זוהר נוטלת קורה מבין עינו של קותי והוא עונה לה ברוגע "ומה את חושבת, שלא ידעתי את זה"? היא סצינה נהדרת. בר זוהר משיבה ב"אני עושה לך כדי לזעזע אותך", אבל האמת שמה שבאמת מזעזע כאן זה האופן שבו היא התנהלה וההתעקשות שלה לכנות את התנהגותה "חברות".

מנחם בן - היה כדאי לתפוס מרחק

מנחם בן ניחן בכישרון מיוחד להוציא מהדעת. הדבר נכון לגבי כל בן אנוש, כל חיית שדה, כל בהמת בר וכל חייזר ממאדים. הדעות הקיצוניות של בן והדרך המרתיחה שלו להביע אותן החלו כקוריוז לא מזיק ואפילו הסבו עונג מסוים. אבל מהר מאוד, הנגיחות הקטנות בפנינה טורנה למשל הפכו להשפלות, הדעות הקיצוניות הפכו למטורפות. לא נעים.

אבירם בן שושן אמור להיכנס לוילה, ומתחרט

"כשהורדת את הטבעת, הפכת אותי לסמרטוט", סיכם זאת חד וחלק אבירם בן שושן, מי שהיה ארוסה של ליהיא גרינר עד לרגע כניסתה לווילה. ואז הגיע עתי שולברג ונהיה ממש שמח. כשגרינר הבינה כי בן שושן עומד להיכנס לוילה היא נכנסה להיסטריה פראית שכללה מילים במבטא אמריקאי מוגזם ואייליינר מרוח מדמעות, שבלט במיוחד על רקע קולקציית הטרנינגים הוורודים שלה. אוף, איזה מבאס זה להימרח על מישהו מול המצלמות ואז לשאת בתוצאות. אי אפשר כבר לעשות כיף בבית הזה בלי כל מיני ארוסים שבאים והורסים את החגיגה? ממש דאונר.

בונוס: דנה רון מרחיבה בנושא לוסי דובינצ'ק לאחר הפרסומות

אמנם לא רגע מהתכנית עצמה, אבל היי, בלי "האח הגדול" לא הייתם מקבלים את דנה רון על המסך, אז למה לא לתת את הקרדיט? בתפריט: מכירים את זה שאתם מגיעים לתכנית בוקר, ואז שואלים אתכם על החיים האישיים שלכם, ואתם לא עונים, ואז עדיין שואלים אתכם על החיים האישיים שלכם, ואתם עדיין לא עונים, ואז שוב שואלים אתכם על החיים האישיים שלכם, ואתם שוב לא עונים, ואז בסוף שואלים אתכם אם יש לכם עוד משהו לספר ומבטיחים להרחיב בנושא לאחר הפרסומות? אצל דנה רון, כמו באמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה, ובתכנית הבוקר שלה הכל יכול לקרות. מאז שהייתה דיירת בבית האח, רון ובן זוגה יריב נתי קיבלו דחיפה משמעותית לכישרון-הלא-באמת-ברור-מה-הוא-בעצם שלהם, ואין ספק שהרגעים הקיקיוניים ביותר בטלוויזיה הישראלית לאחרונה מסתתרים בתכנית שלה, בין אייטם על בורקס תרד לבין אייטם על סדרת לקים חדשה.

מה הרגעים שאתם הכי זוכרים מ"האח הגדול"? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully