וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הגרמני שהתגלה כחייל אס אס

26.4.2013 / 20:23

פרטים חדשים שפורסמו על הורסט טאפרט, השחקן המנוח שכיכב בסדרה הבלשית "Derrick", חושפים שהסתיר את עברו כלוחם אס אס במהלך מלחמת העולם השנייה

פרטים חדשים אודות עברו של השחקן המנוח הורסט טאפרט, שהולך לעולמו בשנת 2008, מזעזעים את גרמניה, לאחר שנחשף כי במהלך מלחמת העולם השנייה שירת כלוחם בזרוע הצבאית של האס אס, למרות שלאורח חייו טען כי היה חובש בשירותו הצבאי.

טאפרט התפרסם ככוכב הסדרה הבלשית "Derrik", ששודרה לאורך 24 שנים בגרמניה והופצה בעשרות מדינות נוספות. הפרטים על עברו של טאפרט פורסמו היום (שישי) ב-The Frankfurter Allgemeine לאחר שהסוציולוג ג'ורג' בקר חשף מסמך המראה את השתייכותו של השחקן הוותיק לאס אס, זאת במהלך מחקר שערך על חברים לשעבר בוורמאכט במטרה לכתוב ביוגרפיה על אדם אחר.

ההיסטוריון ז'אן אריק שולט, מומחה להיסטוריה של האס אס, אמר לדר שפיגל שנסיבות גיוסו של טאפרט אינן ידועות ושלא ברור אם בחר להתגייס מרצון לאס אס או עשה זאת מכיוון שהופעל עליו לחץ.

"Derrick" שודרה בין השנים 1974 ל-1998 וכללה 281 פרקים באורך שעה, כאשר טאפרט גילם בה את תפקיד הבלש הבכיר סטפן דריק. טאפרט הלך לעולמו בגיל 85, וגם בביוגרפיה האחרונה שלו לא היה זכר לשירותו באס אס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully