וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מחכים ל"איירון מן 3"

28.4.2013 / 11:56

העונה החלשה בקופות נמשכת עם הפלופ הנורא של רוברט דה נירו, רובין וויליאמס, דיאן קיטון וסוזן סרנדון, ועם הסרט הפושר של מייקל ביי. רק איירון מן יכול להציל את המצב

יח"צ - חד פעמי

החדשות הטובות הן שהעונה החלשה תסתיים בשבוע הבא. בסוף השבוע הקרוב יוצא לאקרנים "איירון מן 3", ועונת שוברי הקופות תיפתח רשמית. שוב אפשר יהיה לדבר על פתיחות ענק של מאה מיליון דולר ומעלה. והגיע הזמן, כי עד עכשיו שנת 2013 היתה אומללה למדי מבחינה קופתית, עם הרבה כשלונות ובלי אף להיט ענק כמו "משחקי הרעב" או "אליס בארץ הפלאות" שירים את מצב הרוח בתחילת השנה.

גם סוף השבוע האחרון לא שינה הרבה את המצב – ואפילו סרט חדש של מייקל ביי, שרוב הסרטים שלו מפוררים קופות, לא עזר. ביי עסק בשנים האחרונות בעיקר בבימוי סרטי "רובוטריקים" האולטרה-קופתיים, אבל בין "רובוטריקים 3" ל"רובוטריקים 4" עשה הפסקה כדי לביים את "Pain and Gain", סרט "קטן" במונחים שלו – שעדיין כולל הרבה אקשן, אלימות, והרבה מאוד שרירים. דוויין ג'ונסון ומארק וואלברג מככבים בקומדיה השחורה, המבוססת על סיפור אמיתי, כמפתחי גוף רפי שכל שחוטפים מיליונר ומנסים לסחוט אותו. הסרט הכניס בסוף השבוע בארצות הברית כ-21 מיליון דולר. בהשוואה לסרטי "רובוטריקים" מדובר, כמובן, בסכום גמדי, אבל ביחס לתקציב של הסרט הוא מכובד, והוא גם מספיק כדי למקם את הסרט במקום הראשון השבועי, מעט מעל "אבדון" שצנח להכנסות של כ-17 מיליון דולר השבוע.

אל המקום הרביעי בלבד נכנס סרט שיירשם כאחד הפלופים הגדולים של השנה: הקומדיה הרומנטית עתירת הכוכבים "החתונה הגדולה". רשימת המשתתפים (רוברט דה נירו, רובין וויליאמס, דיאן קיטון, סוזן סרנדון, קתרין הייגל ועוד) לא עזרה, ואולי המבקרים שקטלו את הסרט כאיש אחד הם שהבריחו את הקהל. על כל פנים, הסרט לא צפוי לכניס יותר מ-8 מיליון דולר במהלך סוף השבוע.

איירון מן! תציל אותנו!

מה אתם חשבתם על "החתונה הגדולה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully