וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנגליה בגאווה: הליין הלונדוני "הרום סרוויס" יגיע לתל אביב

29.4.2013 / 0:30

ג'ודי הארש וקריס די אנג'ליס - הרימיקסר הרשמי של לאנה דל ריי, ישיקו עם המפיק ראול עמית בתל אביב את הליין, אשר הוכתר על ידי מגזין "אטיטיוד" כמוביל בבריטניה

הרום סרוויס, שהוכתר על ידי מגזין "אטיטיוד" כ"מספר אחת בבריטניה" מגיע לתל אביב. מדובר בליין מסיבות לונדוני עם סאונד של דיפ האוס, שינחת בארץ לראשונה השבוע, בהובלת אושיית חיי הלילה הלונדונית ג'ודי הארש, שמאחוריה מסיבת ה-circus המפורסמת ורזומה מרשים הכולל עבודה עם מלאני סי מהספייס גירלז, שר וג'סטין טימברלייק.

מלבד לבלות במועדונים אפלוליים עם בוי ג'ורג', קייט מוס וחברים, הארש (שנולדה גבר בשם ג'יי קלארק) הפציעה אל סצינת המוזיקה הלונדונית בגיל צעיר כשהיא מקדמת ליינים ידועים בעבודה עם ענקים כמו ספייס איביזה ומועדון The End בלונדון. הקו המוזיקלי של אמן הדראג כולל האוס סקסי עם נגיעות של דיפ שמגדירים מחדש את ההוויה של המסיבה לחוויה אקסקלוסיבית גאה שבה המוזיקה היא במרכז. לאחרונה הפיקה הארש אלבום לזמרת CHER וכעת היא מוציאה אלבום משלה, בין לבין קפיצות בין בירות העולם עם הליין.

יחד עם הארש יגיע קריס די אנג'ליס - די.ג'יי, אמן ויוצר מוזיקלי בריטי שהחל את דרכו בגיל 14 בסצנת המועדונים של לונדון ונבחר להפיק רמיקסים רשמיים ללנה דל ריי, רויזין מרפי ,לילי אלן ומתפקד כדי.ג'יי הרשמי של שבוע האופנה בלונדון. את הליין מפיק ראול עמית שלקח צוות מרשים של מארחים הכולל דוגמנים כמו סתיו סטרשקו ומלכת הדראג נונה שאלאנט. מלבד היוצרים הבריטים נבחר דיג'יי גילי אליאש להיות הטאץ' הישראלי במסיבה.

כמו בכל הפקה של ה-Room Service, בלונדון אמסטרדם או ניו יורק, יתלווה אל ההפקה צלם האופנה דימיטריס ת'אוכריס, שמנציח את דמויות חיי הלילה ברחבי העולם. ת'אוכריס, שמצלם למגזינים הנחשבים בעולם כמו ווג ו-וואניטי פייר איטליה, מצלם את הנוכחים במסיבה ומרכיב גלריות אייקוניות, שהפכו לסימן ההיכר של ה-Room Service. ביום שישי הקרוב הם נוחתים במועדון ה-MAD הסטייליסטי שבאופן אירוני (או לא) ממוקם בלונדון מיניסטור בתל אביב.

לעמוד האירוע בפייסבוק
למכירת כרטיסים מוקדמת במחיר מוזל

  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully