וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "אקס פקטור": איזה שופטים היינו רוצים לראות בפאנל

29.4.2013 / 0:25

ישי לוי, סקעת, פורטיס, ריטה ואחרים נבחנו לכס השיפוט בגרסה הישראלית של "אקס פקטור", אבל אנחנו היינו רוצים לראות שם דווקא את גדעון סער, מירי אלוני וכמובן דנה רון

מירי אלוני

מירי אלוני קריוקי משויך. שרון בוקוב, yes
קשובה לרחשי הרחוב. מירי אלוני/yes, שרון בוקוב

ניסיון קודם

למירי אלוני יש ניסיון שאי אפשר לקחת ממנה – על הבמות כמו גם על המדרכות. מי שהיתה אחראית לביצוע האייקוני של אחד מהשירים הכי ישראליים, הכי חשובים, וגם הכי טעונים – "שיר לשלום", יודעת לא מעט על התעשייה המוזיקלית הישראלית.

למה לקחת אותה?

את מירי אלוני כדאי לקחת כי היא הוכיחה שהיא לא מתעסקת בזוטות כמו פאסון או עכבות – אלוני פשוט תגיד בדיוק מה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה, בלי לשמור בבטן. בינינו – מה כבר יש לה להפסיד?

משפט מחץ

"אצלנו, בנחלה, היו אומרים שבשביל זה לא שווה לחטוף מכת שמש".

דנה רון

דנה רון. באדיבות קשת,
חברה טובה. דנה רון/באדיבות קשת

ניסיון קודם

לדנה רון אין ניסיון כמוזיקאית, אבל היי – גם ניסיון כאשת תקשורת או כמנחה אין לה וזה לא מפריע לה להנחות תכנית בוקר. או שזה כן מפריע? בכל אופן – דנה רון היא ההוכחה לזה שלא חייבים ניסיון רלוונטי כשיש חוצפה וגישה.

למה לקחת אותה?

כי כל פאנל שופטים שמכבד את עצמו צריך את "היציאה", זו שתאמר דברים מופרכים כמו "מילא קול הזמיר המשגע, ראיתם את המכנס?!". עכשיו נסו לומר את זה בקול של דנה רון – נכון שמתלבש יופי? כמו מכנס.

משפט מחץ

"את הרי חברה טובה טובה טובה שלי, אז ספרי לי – מתי התייתמת?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אסף אבידן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יודע לדבר אנגלית. אסף אבידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסיון קודם

איש המוג'וז יביא את הזווית הבינלאומית – מי שהצליח לפצח את קוד הכניסה לשוק העולמי עם כמה וכמה שירים שהפכו ללהיטים מוזיקליים. יש רק לקוות ששלא כמו אביב גפן, לא נצטרך לשמוע על כמה כולם חושבים שהוא אדיר וחד פעמי בליברפול.

למה לקחת אותו?

כי ריאליטי צריך לפחות שופט אחד שהמניות שלו בעלייה ולא בצלילה חדה. אבידן, תאהבו או תשנאו, נמצא כרגע בצד המואר של הקריירה. חוץ מזה, אם האגו טריפ בכל זאת ישתלט עליו בלייב – ובינינו, סביר שזה מה שיקרה – לפחות נזכה לראות אותו מתחיל קט פייט רועם במיוחד עם מירי אלוני.

משפט מחץ

"האו דו יו דו, איי אסף פרום איזראל"

גדעון סער

שר החינוך גדעון סער בחדר המצב של משרדו לקראת פתיחת שנת הלימודים. עומר מירון
תקליטן הבית של חברון. גדעון סער/עומר מירון

ניסיון קודם

מה הכוונה איזה ניסיון יש לגדעון סער? אתם ודאי מתלוצצים – הוא לא סתם שר, ואפילו לא סתם בן הזוג הכי ביזארי שהיה לגאולה אבן אי פעם! מדובר בתקליטן! תקליטן של ממש, כזה עם משקפי מראה, מכנסיים מויניל ואורגן אורות משגע שיקפיץ כל בר מצווה-ווה-ווה. ניסיון שכזה לא מוצאים ככה סתם זרוק ברחוב.

למה לקחת אותו?

כי נינו אבסדזה לא הצליחה להיכנס ל"רוקדים עם כוכבים". חוץ מזה, על הדרך נקבל גם כל מיני פרטים סקסיים ומשעשעים על חיי האהבה העסיסיים שלו, ועל הסיורים הלוהטים בחברון.

משפט מחץ

"אם זה היה תלוי בי, הייתי מוציא את זה מחוץ לחוק. היי – בעצם..."

ועכשיו ברצינות: דני סנדרסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקחת בשתי ידיים. דני סנדרסון עם ענת עצמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסיון קודם

שבאמת נתחיל למנות פה את התחנות בקריירה של דני סנדרסון? כוורת, גזוז, דודה, קריירת הסולו, התכנית בטלוויזיה? בואו נסתפק בהכרזה הצנועה שהאיש כתב כמה מהשירים הכי יפים שנכתבו אי פעם בשפה העברית.

למה לקחת אותו?

אם יש סיכוי כלשהו שהאיש יסכים להצעה, ההפקה של "אקס פקטור" צריכה להתנפל עליו. מדובר בשופט ריאליטי אולטימטיבי: שנון, חינני, ידען גדול במוזיקה וגם תפוח אדמה חם – עכשיו, כשכוורת חוזרת וכל זה. מה זה יעשה לקריירה שלו? ובכן, זאת כבר שאלה אחרת.

משפט מחץ

"נחמד, נחמד, היה ממש נחמד"

"אקס פקטור": מי השופטים שנבחנו

איזה שופטים אתם הייתם רוצים לראות ב"אקס פקטור"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully