וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליף ריצ'רד הוסיף הופעה בישראל

28.4.2013 / 18:19

סר ריצ'רד, זמר הרוק הוותיק שיגיע לישראל ביולי לאחר למעלה מ-30 שנה ויופיע במסגרת חגיגות 55 שנות קריירה, יקיים הופעה נוספת לאור הביקוש הרב

לפני מספר חודשים הודיע סר קליף ריצ'רד, שסוגר למעלה מחמישה עשורים של קריירה מוזיקלית ענפה, כי יגיע להופיע בישראל ב-11 ביולי בהיכל נוקיה בתל אביב, במסגרת חגיגות 55 שנות פעילות מוזיקלית. כעת נודע כי לאור הביקוש הרב, ריצ'רד החליט לקיים הופעה נוספת יומיים לאחר מכן, ב-13 ביולי, גם היא בהיכל נוקיה בתל אביב בשעה 21:00.

עשרות שנים עברו מאז הסינגל הראשון של ריצ'רד, "Move It" ומאז הוא הספיק להוציא עוד 134 סינגלים שנמכרו ברחבי העולם ב-21 מיליון עותקים, ואף הכניסו אותו לספר השיאים של גינס. בין להיטיו הגדולים ניתן למנות את "The Young Ones", "Congratulations","Bachelor Boy" ,"I Could Easily Fall Fall In Love With You", ועוד.

בתחילת הדרך, ריצ'רד נחשב לתשובה הבריטית לאלביס פרסלי, ובהמשך הופיע פעמיים באירוויזיון כמייצג של בריטניה. הוא הופיע לראשונה בישראל בשנת 1963 בקולנוע דן בתל אביב. בשנת 1969 צילם בארץ סרט דוקומנטרי בשם "זו ארצנו", בו ביצע גרסה באנגלית לשיר "ירושלים של זהב". הפעם האחרונה בה ביקר בארץ היתה לפני יותר מ-30 שנה, במסגרת חגיגות ה-40 למדינה. עד היום, מכר ריצ'רד למעלה מ-260 מיליון עותקים מאלבומיו, והופיע זה מכבר בקונצרט יובל הזהב של מלכת אנגליה בשטח ארמון בקניגהאם, לצד פול מקרטני ורוד סטיוארט. בשנת 2009 התאחד עם ההרכב הוותיק The Shadows ויצא עימם לסיבוב הופעות. על הבאתו של ריצ'רד לארץ אחראים המפיקים NYK, אריה כדורי וש. צמח בע"מ –שמואל ויואב צמח.

מתכננים ללכת להופעה של ריצ'רד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully