וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנה קנטי על אנשי ”האח הגדול”: ”איזה שקרנים”

למרות התביעה נגד קשת וקופרמן, מתמודדת ”האח הגדול” רוצה לשוב לתכנית - ”רציתי לחזור למקום של הטראומה”, היא מסבירה, ובינתיים, מתמקדת בהרצת מופע היחיד שלה. ראיון

כתבת: נועה הרשקוביץ, צילום: אבי כהן, עריכה: אמיר קוטיגרו

את עדנה קנטי אתם זוכרים בעיקר כמי שהשתתפה בעונה השנייה של התכנית "האח הגדול". במהלך התכנית, היתה קנטי דמות שנויה במחלוקת שהצליחה להרגיז את דיירי הבית כמו גם את מי שצפה בה. עם זאת, נראה כי אף אחד מהם לא יכול היה לצפות כי שנים לאחר שיצאה מבית "האח", תגיש קנטי תביעה בסכום של שני מיליון שקלים כנגד הזכיינית קשת וחברת קופרמן הפקות על "כליאתה בכוח, הפרת פרטיות, ולשון הרע". לצד חוויות שונות מחייה, משמשים חלקים מכתב האישום כחומר גלם במופע היחיד שלה, "אהבה וצרות אחרות", אותו היא מריצה כבר מספר שנים.

קנטי, בוגרת קורס מספרי סיפורים של בית אריאלה וסדנה של יוסי אלפי, מספרת במופע שלה סיפורים רציניים על החיים - החל מהגידול שהתגלה בראשה וכלה בנשיקה הראשונה - עם שמץ של הומור. כעת, לראשונה מזה תקופה ארוכה, גם התקשורת הוזמנה, אולי בסמיכות מכוונת להגשת התביעה. בשיחה עם וואלה! תרבות, מבטיחה קנטי ליצור ערב שיוקדש כולו לסיפורים מבית "האח הגדול", מספרת על ביקור של אלעד קופרמן בקהל וגם מגיבה לכמה מההאשמות שהוטחו בה בשבועות האחרונים. לדבריה, הסיבה היחידה שביקשה לחזור לבית האח הגדול היא כדי לתקן את הטראומה שנוצרה לה בעת שהייתה שם ולשפר את הרושם שיצרה על הציבור הרחב כ"עוכרת ישראל".

מתכננים ללכת לערב היחיד של עדנה קנטי? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עדנה קנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully