וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש לאורי שוחט

2.5.2013 / 1:30

אורי שוחט, אחד מהמפיקים העסוקים בסצינת ההיפ הופ המקומית, עובר אל קדמת הבמה. צפו בקליפ ל"Never Fall", בו מתארח הראפר נצ'י נצ', בבימוי מיכאל מושונוב ולאל אוטניק

אחרי שנים מאחורי הקלעים, מפיק-העל של ההיפ הופ הישראלי, אורי שוחט (כהן@מושון, פלד, לוקץ', סאבלימינל, נצ'י נצ' ופחות או יותר כל אמן היפ הופ ישראלי אחר), עובר אל קדמת הבמה עם אלבום בכורה בינלאומי בשם "Always Ready" שייצא בלייבל הניו יורקי Soulspazm.

מי שעוקב אחרי התיקלוטים, ההפקות ועמוד הסאונדקלאוד הפורה של שוחט, כבר הבחין בכיוון החדש והמרענן של אחד ממייסדי סצנת ההיפ הופ הישראלית. שוחט הוציא בתקופה האחרונה שורה של קטעים על הטווח שבין טראפ להיפ הופ אולדסקול, עטופים בשכבה עבה מאוד של באס. הקטע האחרון שלו, "I'm Fly", קיבל מחמאות גם בבלוג המוזיקה Run The Trap.

עכשיו משחרר שוחט את "Never Fall", קליפ ראשון לסינגל שכבר יצא מהאלבום, בו מתארח הראפר נצ'י נצ'. את הקליפ ביימו מיכאל מושונוב ולאל אוטניק.

שוחט יקיים מסיבת השקה לאלבום החדש ב-10 במאי במתחם הסקוואט של מועדון הבלוק. בין החברים שיבואו להרים ניתן למצוא כמה מהשמות הבולטים בסצינה המקומית: ירין לידור, פלד, מאג'ימאן, רג'ויסר, נצ'י נצ' וסאבו.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אורי שוחט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully