וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית אודיה קורן נפלה על הבמה ופונתה לבית החולים

29.4.2013 / 23:51

קורן מעדה במהלך ההצגה ”קיזוז” של תיאטרון הקאמרי שעלתה באילת, וסבלה מפציעה באוזן וכאבים בגב. היא פונתה למרכז הרפואי יוספטל, וצפויה להשתחרר בקרוב

השחקנית אודיה קורן מעדה הערב (שני) מעל לבמה, במהלך ההצגה "קיזוז" של תיאטרון הקאמרי שהציגה באילת, ופונתה מהמקום לבית החולים. במהלך ההצגה, ברגע בו יושבת קורן על כסא, קמה השחקנית מעליו בכדי לבצע מונולוג אך תוך כדי קימה היא מעדה נפלה מן הבמה. כתוצאה מהנפילה נחתכה קורן באזנה והחלה לדמם, וכמו כן סבלה מכאבים בגבה. כיוון שהדימום לא פסק, הופסקה ההצגה באמצע והקהל התבקש לצאת מן האולם.

קורן פונתה למרכז הרפואי יוספטל, שם היא שוהה כעת לצורך בדיקות ותפירה של האוזן הפצועה. היא צפויה להשתחרר בתום ההליך הרפואי בהנחה שזה יעבור ללא בעיות נוספות. עם זאת, קורן ככל הנראה לא תישאר לבדה בעיר הדרומית, שכן נהוג כי השחקנים לנים באילת לאחר ההצגות בעיר. לכן היא ככל הנראה תשוב לתל אביב ביחד איתם.

ההצגה "קיזוז", מחזה ישראלי מאת אילן חצור ובבימויו של אלון אופיר, מציגה מזה כשנה. בסאטירה הפוליטית משתתפים לצד קורן שמואל וילוז'ני, לימור גולדשטיין, מורן קל ועוד. מלבד תפקידה בהצגה זו, קורן גילמה במהלך השנים תפקידים רבים בטלוויזיה ובתיאטרון, ולצידם התפרסמה גם כקומיקאית. בטלוויזיה הופיעה קורן, בין היתר, בתוכניות "זהו זה", "מיי פירסט סוני", "צימרים" ו"טלנובלה בע"מ". בתיאטרון הקאמרי, שיחקה בין היתר ב"אשה בעל בית", "עקר בית", ו"הגיל הנכון לאהבה". בנוסף שיחקה בתיאטרון הבימה ובתיאטרון חיפה. מאז 2007, מדי יום חמישי בחצות, היא מגישה ביחד עם נתן דטנר את תוכנית הרדיו "ציפורי לילה עושות עניין".

בתיאטרון הקאמרי אישרו את הפרטים, ואיחלו החלמה מהירה לקורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully