וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס שטייף: ?עמנואל רוזן אנס; מנהליו פשעו?

30.4.2013 / 13:20

את הדברים אמרה שטייף בפסטיבל ”שובר מסך”. חדשות 2 לוואלה! ברנז’ה בתגובה: ”כיבוד זכויותיה של המתלוננת חשוב יותר מכותרת צעקנית?

"הבנאדם אנס", כך מדגישה היום (שלישי) בנחרצות לראשונה הדס שטייף - ומתעקשת כי לפי עדויות שבידה קיימות עבירות פליליות במעשיו של עמנואל רוזן. שטייף התראיינה לטל ברמן במסגרת פסטיבל "שובר מסך" במכללת עמק יזרעאל. שטייף תקפה את חברת החדשות של ערוץ 2 משם פוטר רוזן בעבר - בתחקיר שנעשה על מעשיו ונחשף רק לאחרונה. "הם פושעים, בזה שהם הסתירו את התלונה הם נתנו לו להמשיך ולעשות את זה במקומות אחרים", דברי שטייף. "אני רוצה שכל אחד מהמנהלים שלו בעבר יגיד - פשעתי".

"אלה ימים קשים, לא בגלל הסיפור הספציפי אלא בגלל התופעה הקשה של אנשי תקשורת שידעו ושתקו במשך שנים. ישבו אנשים מול מיקרופון ומצלמות ודיברו וראיינו נאנסות ומותקפות, וזה קרה אצלם בבית - מה הם עשו? הם הפקירו נשים צעירות אחרות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמנואל רוזן והדס שטייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברמן העלה בפני שטייף את העובדה כי הנושא הפך ציבורי בשלב מוקדם, עוד בטרם נבדקו התלונות בעניינו. "אז לא עמד בפני שופט? לא הייתה חקירה? אומרים שיש מערכות מסודרות - אבל עובדה שהתקשורת סתמה את הפה. החקירה לא מעניינת אותי. אנחנו הרסנו לו את הקריירה? הוא הרס לעצמו את המשפחה שלו, החברים שלו, המקצוע שלו. מה שחשוב זה שזה לא יקרה יותר".

"אולי הייתי צריכה לגשת קודם למשטרה", אמרה שטייף. "אבל מול מסה כזאתי אי אפשר לשתוק. אתה לא יכול לדעת על משהו כזה ולעבור לסדר היום. כל יום הגיעה עדות, אחת ועוד אחת. עם עמנואל רוזן זה בלתי נגמר".

טל ברמן סיפר כי שידר ברדיו תל אביב שם הוא הגיש תכנית בתקופה בה עבד שם רוזן. "תמיד היו דיבורים, הצטיירה איזשהו דמות של מישהו שמתחיל באופן אובססיבי עם כל מה שזז. אורחות מוזמנות לתכנית כדי שאפשר יהיה להתחיל איתן. מישהו שאפשר לקרוא לו מגעיל, סליזי, סוטה או דוחה - אבל אף פעם לא דובר על משהו אלים".

חדשות ערוץ 2 בתגובה: "היינו גוף התקשורת היחיד שפעל בעניין זה. העניין נשמר בדיסקרטיות לאור בקשתה המפורשת של המתלוננת ובהתאם להוראות החוק. נראה לנו שכיבוד זכויותיה של המתלוננת חשוב יותר מכותרת צעקנית של הדס שטייף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully