וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם רוס וצ'נדלר חשבו על פייסבוק לפני מארק צוקרברג?

2.4.2013 / 1:27

יכול להיות שמי שחשב על פייסבוק לפני עשור הם דווקא תסריטאי ”חברים”? וגם: ”מד מן” חוטפת ביקורת על ההתייחסות הצוננת לרצח מרטין לותר קינג. חדשות טלוויזיה אמריקאית

האם "חברים" חזו את הקמת פייסבוק?

סצנה מתוך הסדרה המיתולוגית "חברים" שהועלתה לאחרונה מחדש לרשת, מראה כיצד ייתכן שרוס, ג'ואי וצ'נדלר הצליחו לחזות את העתיד ואת הקמתה של פייסבוק כבר ב-2003. בסצנה מתוך העונה התשיעית של הסדרה, נראים השלושה יושבים בדירתו של רוס, ומדברים על אתר חדש שבו הם יכולים ליצור קשר מחדש עם חבריהם מהקולג'. "ראית את זה?", אומר רוס לצ'נדלר, "זה אתר הבוגרים שלנו מהקולג'. זה מגניב! אתה יכול לפרסם הודעות לאנשים, לספר לאנשים מה אתה עושה". לכך עונה צ'נדלר: "הו יופי, דרך מהירה יותר לאנשים לדעת שאני מובטל ונטול ילדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארק צוקרברג בלחץ. מתוך "חברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיצד הציגו "מד מן" את רצח מרטין לותר קינג?

עם כניסתם לשנות השישים המשוחררות, נאלצו אנשי "מד מן" להתמודד גם עם אירוע היסטורי משמעותי שהשפיע על התקופה: רצח מרטין לותר קינג. הפרק האחרון בעונה עסק ברצח ובתגובותיהן של הדמויות אליו - דון התעלם, הארי ופיט מתווכחים על כך שהדיווחים החדשותיים על הרצח קטעו את הפסקות הפרסומות ועוד. למרות שהיו רבים שסברו שהסדרה עשתה נכון כשהתייחסה לאירוע ההיסטורי, היו כאלה שטענו כי היא לא עשתה זאת בצורה טובה במיוחד: "עד הפרק של 'מד מן' הערב לא הבנתי באמת כמה קשה היתה ההתנקשות במרטין לותר קינג למנהלים בכירים לבנים", צייץ אחד הגולשים בציניות. "אולי אם 'מד מן' היו עושים עבודה טובה יותר בהתמודדות עם נושא זכויות האדם, אולי הייתי יכולה להאמין לכך שהדמויות אכן מוטרדות מרצח מרטין לותר קינג", כתבה גולשת אחרת.

אתר "טי וי ליין" התרעם על כך שהיחיד שהתייחס כראוי לאירוע הנורא היה דווקא פיט, דמות מאוסה במיוחד בסדרה, שהיתה היחידה שטענה כי מדובר ב"יום נוראי", ולא מחתה – בניגוד לאחרים – על העובדה שהשידורים החיים בנושא גורמים לחברת הפרסום להפסדים.

"איש משפחה" עושים מחווה מצחיקה ל"משפחה מודרנית"

הסדרה "איש משפחה" החליטה לעשות מחווה למשפחה קצת יותר מתפקדת – "משפחה מודרנית". הסדרה המצוירת ערכה פתיח במיוחד בהשראת הסדרה. התוצאה המשעשעת לפניכם.

רשת MTV הופכת את סרטי "צעקה" לסדרת טלוויזיה

רשת MTV הודיעה השבוע כי היא הזמינה פיילוט לסדרת דרמה חדשה שתתבסס על מותג סרטי האימה "צעקה" שהיה פופולרי בעיקר בשנות ה-90. כל פרק בסדרה יימשך כשעה, ולא נמסרו פרטים נוספים.

אילו סדרות יחזרו גם בעונה הבאה?

רשת NBC הודיעה השבוע כי בכוונתה לחדש לעונות נוספות מספר סדרות. הזוכות המאושרות הן: "הורים במשרה מלאה", "גרים", חוק וסדר: מדור מיוחד", "Revolution" ו-"Chicago fire". טרם ידוע מה יעלה בגורלן של הקומדיות "מחלקת גנים ונוף" ו-"קומיוניטי", אולם ברשת הודיעו כי בשבועות הקרובים יוכרזו חידושים נוספים.

ריאליטי שירה לסלבס בדרך ל-ABC

רשת ABC הודיעה השבוע כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים להעלאת תכנית ריאליטי חדשה המבוססת על הפורמט של חברת אנדמול, "sing your face off". במסגרת התכנית, ייבחרו שישה סלבס שמדי שבוע יצטרכו לחקות כוכבי זמר אהובים, כשעליהם להתחפש לאייקון הנבחר, לשיר כמותו ולרקוד את צעדיו המדויקים. הליהוק לתכנית כבר החל.

וככה נראה המקור:

ונילה אייס וכת ההאמיש בסדרה חדשה

צירוף המושגים הלא שגרתי ונילה אייס וכת ההאמיש, הופך לסדרת ריאליטי מעניינת במיוחד: רשת DIY האמריקנית הזמינה לאחרונה לסדרה את הפיילוט: "Vanilla Ice goes Amish". במסגרת התכנית מבקר ראפר הניינטיז בבתיהם של חברי הכת ולומד מהם מיני מלאכות. מדובר בסדרת ספין-אוף לסדרת שיפוץ הבתים הקודמת של הכוכב – "the vanilla ice project", והיא תעלה לשידור בסוף 2013.

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully