וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'קסון עבד על כולם"

30.4.2013 / 17:15

את הדברים אמר עורך הדין של AEG, שנתבעת על סך 40 מיליארד דולר על ידי אימו של מייקל ג'קסון, הטוענת שחברת ההפקות אחראית לרשלנות הרפואית בגינה מת בנה

המשפט המתוקשר סביב מותו של מייקל ג'קסון נפתח השבוע בארצות הברית, הודיווחים הראשונים מבין כותלי בית המשפט מוכיחים שלחבר המושבעים, שמורכב משישה גברים ושש נשים, יהיה הרבה במה להרהר.

כזכור, קת'רין ג'קסון, אימו של הזמר המנוח שהלך לעולמו בשנת 2009 כשהוא בן 50, תובעת את חברת ההפקה AEG, שהיתה אחראית על סיבוב הופעות גרנדיוזי שכלל לא פחות מ-50 הופעות. ג'קסון האם טוענת שהחברה היא זו שאחראית למותו של בנה בשל רשלנות רפואית וחוסר יכולת להבין במצבו הפיזי הקשה, כאשר סכום התביעה עומד על 40 מיליארד דולר.

לפי דיווח של ה-BBC, בריאן פניש, שמייצג את משפט ג'קסון, אמר ש"לאורך השנים משפחתו של מייקל והאנשים סביבו האמינו שיש לו בעיה עם תרופות מרשם", זאת בהתייחס לטענות AEG שלא ידעה על התמכרותו של הזמר. מנגד, עורך הדין של החברה, מרווין פוטנאם, אמר בתגובה שלא היתה דרך לדעת על על השימוש שהזמר עושה בכדורים, שכן "האמת היא שמייקל ג'קסון עבד על כולם, הוא דאג לכך שאף אחד לא יידע את סודותיו האפלים".

במהלך המשפט צפויים להעיד ילדיו של ג'קסון, כמו גם הזמרת דיאנה רוס, הבמאי ספייק לי, והמפיק קווינסי ג'ונס. חלק מרכזי מהמשפט יתמקד בקונארד מוריי (שבימים אלה מרצה עונש מאסר על הריגה שלא בכוונה תחילה), שהיה רופאו של הזמר כשזה הלך לעולמו, ומי שרשם לו את משככי הכאבים שהובילו למותו.

חברת AEG צפויה לטעון במהלך הליך ההגנה שלה שמוריי נבחר על ידי ג'קסון עצמו בתור רופאו האישי, וכי לא היה עובד ישיר שלה. מנגד, המשפחה תטען שהחברה לחצה על מוריי לגרום לג'קסון לעמוד בלוח הזמנים חרף בריאותו הרופפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully