וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני דואני: "כולם אוהבים ורוצים לעשות פופ". צפו

30.4.2013 / 18:40

רוני דואני חוזרת עם אלבום חדש בשם "אוסף פרטי", הכולל גרסאות עדכניות לקלאסיקות פופ ישראליות מן העבר בהפקות עדכניות של סאבו וקותי, יונתן דגן, עופר מאירי ועוד

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

רוני דואני, שהבליחה לפני שנים בשמי הפופ הישראלי, חוזרת עם אלבום חדש. האלבום הינו תוצאה של פרויקט אולפן ייחודי, שמחבר בין קלאסיקות פופ ישראליות לבין מפיקי פופ מוערכים שטיפלו בשירים הנושנים והעניקו להם סאונד עדכני.

האלבום, שנקרא "אוסף פרטי", עלול להפתיע חלק מהקהל של הזמרת הצעירה, שעד היום מוכרת בעיקר בזכות השיר הראשון שלה, "סופרסטאר", מעין גרסה מעוברתת ללהיט בינלאומי. גם הפעם היא מבצעת גרסאות כיסוי, אלא מכיוון אחר לחלוטין.

בין היתר, באלבום משתתפים מפיקים כמו אלי אברמוב שפיק עבורה את "תפסיק לכוון אלי" של תיסלם, הנרי שהפיק את "פגישה ראשונה" של אילנה אביטל, יזהר אשדות שהפיק את "ורוד זה לא רק צבע", עופר מאירי שהפיק את "שלא ייגמר לי הלילה" של אף אוזן גרון, יונתן דגן שהפיק את "קולנוע" של שרון ליפשיץ וגם סאבו וקותי שהפיקו עבורה את "ענוג", במקור של נוער שוליים, שגם נבחר להיות הסינגל הראשון מתוך הפרוייקט.

במסגרת מופע ההשקה שערכה דואני לאלבום, היא סיפרה לוואלה! תרבות על ההחלטה ללכת אחורה אל שנות השמונים בהן היתה פעוטה, ולחפש שם את שירי הפופ הנכונים בכדי לנער מהם את האבק. בנוסף, סיפרה על המפיקים המוערכים עימם נכנסה לאולפן והסבירה למה בעצם יזהר אשדות הוא אמן הדאבסטפ החביב עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully