וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שעות: עוזי וייל גייס 55 אלף שקלים לספרו החדש

30.4.2013 / 20:11

כ-900 גולשים השתתפו בקמפיין הגיוס של הסופר והסאטיריקן, שהגיע למימון של מעל 55 אלף שקלים עבור ספרו החדש. "זה היה יום משונה ומקסים ואופטימי", אמר לוואלה! תרבות

"אני זקוק לעוד זמן כתיבה, ועקב כך לעוד כסף", כתב הסופר, התסריטאי והסאטיריקן עוזי וייל בעמוד הפייסבוק שלו במטרה לרתום את קהל הקוראים שלו למטרת מימון העבודה על ספרו החדש, "חמישה חלומות". נראה שהסטטוס היה מספיק משכנע, שכן הערב, תוך שעות ספורות, וייל כבר עבר את סכום היעד שהציב לעצמו באתר מימון ההמונים Headstart, שעמד על 55 אלף שקלים, וגייס עד כה מעל 57 אלף שקלים.

"זה היה יום משונה ומקסים ואופטימי שבו מאות אנשים החליטו בבת אחת שהם אוהבים אותי", אמר וייל בתגובה לוואלה! תרבות לאחר שהגיע לסכום היעד. "זה מאוד מוזר ומאוד כיף. אני מקווה שהם יאהבו את הספר, כי בשביל זה כל העניין".

אחרי לא מעט קמפיינים של מימון גולשים שהצליחו בחו"ל (עיבוד קולנועי ל"ורוניקה מארס", סרט המשך ל"סטייט גארדן") ובארץ (תחנת רדיו הקצה, אתר עין הדג), נראה כי הניסיון של וייל הניב ניצחון מתוק במיוחד בזמן קצר למדי. למי שמעוניין להמשיך ולתמוך בפרויקט, כדאי לציין ש"עבור 55 שקל, תקבלו עותק חתום, ממוספר, של המהדורה המוקדמת והמיוחדת", כך לפי וייל. "ואם סתםנהניתם מכתיבתי בפייסבוק ובא לכם לומר תודה, אפשר גם סכומים קטנים יותר. מהדורה המיוחדת תצא לאור אם יהיו לה לפחות אלף קונים. אלף קוראים שמעדיפים לקנות ספר חדש ישירות מהסופר, ולא מסוחרי ה'ספר שני בשקל, ושלישי עם גלידה".

  • עוד באותו נושא:
  • עוזי וייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully