וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SBTRKT מגיע לתקלוט בישראל

אחד השמות הכי חמים בסצינת המוזיקה האלקטרונית העכשווית, שלא עולה לבמה בלי המסכה שלו, יגיע לישראל לתקלט במסיבה שתתקיים במועדון הבלוק בתל אביב

בשורה משמחת: המפיק והדי.ג'יי סאבטראקט (SBTRKT) יגיע לתקלט בישראל במסיבה שתתקיים ב-6 ביוני במועדון הבלוק בתל אביב. על הבאתו של המפיק הרותח אחראים אנשי קזינו סאן רמו וצוות המרגוזה. תמיכה מקומית יספקו גאלו, הקטיק ודוני קיסלוק. כרטיסים למסיבה יעלו 100-120 שקלים וניתנים לרכישה באתר מיסטר טיקט.

סאבטרקט, או ארון ג'רום בשמו האמיתי, הוא שם חם כבר תקופה ארוכה ואחד המפיקים העולים והמבוקשים שהוליד צונאמי יוצרי הביטים מבריטניה ששוטף את רחבות הריקודים בפרט בשנים האחרונות. סאבטרקט, שהחל את דרכו המוזיקלית במועדון האנדרגראונד פלסטיק פיפל שבמזרח לונדון, מתבלט בין היתר בשל היכולת לעטוף שירים מוכרים בסאונד אפל ורקיד ולהעניק טיפול מסור לא פחות לשירים יותר איזוטריים ולגרום לרמיקס להתעלות על המקור.

בשנת 2010 הוחתם סאבטרקט בלייבל הלונדוני הנחשב Young Turks, בו חתומים בין היתר גם אמנים כמו ה-XX, ג'ון טאלאבוט, קורלס ועוד. אנשי הלייבל שידכו לסאבטרקט את סאמפה, שהיה לבסוף אחד מקולות המוכרים מהאלבום הראשון שלו, שנשא את שמו ויצא בשנת 2011.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כמו שראיתם בחנות המזכרות האפריקאיות הקרובה לביתכם/מערכת וואלה, צילום מסך

היום סאבטרקט כבר מאייש משבצות בכל פסטיבל בינלאומי שמכבד את עצמו ויצררמיקסים למודסלקטור, רדיוהד, מארק רונסון, בייסמנט ג'אקס M.I.A, ועוד, אם כי לפריצה שלו זכה בזכות הסינגל "Wildfire" בו הוא מארח את סולנית ההרכב ליטל דרגון.

סימן ההיכר של סאבטרקט הינו המסכה השבטית איתה הוא עולה על כל במה, אם כי הוא הודה בראיון לאתר הבית של הלייבל שלו כי הוא "לא חובש אותה גם בבית". עוד סיפר סאבטרקט ש"רוב הרעיונות שלי נכתבים בלילה, מאוחר בלילה, כשהכל שקט מסביב - האווירה הזו, היא המקום ממנו מגיעה רוב המוסיקה שלי, ובשבילי זה מסביר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully