וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי בדנמרק: ביקורות על נשים ערומות

5.5.2013 / 13:38

שופט הגרסה הדנית של "אקס פקטור" יצא בתכנית ריאליטי חדשה, שבה נשים מתפשטות בפניו והוא מעיר הערות סקסיסטיות על גופן. תגובתו לביקורות הנחרדות: "הגוף הנשי צמא למילים"

למרות סדרות כמו "הגשר" ו"הממלכה", מתברר שגם לטלוויזיה הדנית יש את הנפילות שלה, שיכולות לגרום ל"האח הגדול" להרגיש כמו סוגה עילית. תכנית ריאליטי חדשה שעלתה לאחרונה בדנמרק, בהגשתו של מוזיקאי הג'אז ושופט בגרסת "אקס פקטור" המקומית תומאס בלאכמן, מעוררת שערוריה באירופה וזוכה לכותרות גם בארצות הברית.

התכנית, שנקראת "Blachman", על שם המגיש והיוצר, מציגה מדי פרק את בלאכמן לצד סיידקיק זכר אקראי. הם יושבים בחדר חשוך על ספא, כשבכל פעם ניגשת אישה בחלוק, מורידה אותו באיטיות ונותנת להם לבהות בגופה העירום. לאחר ההתבוננות, השניים מחלקים הערות שונות, רובן חוצות למרחקים את גבול הטעם הטוב: "איך את מרגישה עם זה שהפטמות שלך נראות מצוירות?"; "איך את מסתדרת עם פות כזה?"; "אני בכלל מעדיף ישבנים".

צפו בהצצה מצונזרת:

התכנית הצליחה לעורר כעס לא רק בשל התכנים הפרובוקטיביים והמיזוגניים שלה, אלא מכיוון שהיא משודרת בערוץ DR2, השייך לרשות השידור הדנית – משמע, על חשבון משלם המיסים. סופיה פלומברג, עורכת בערוץ, הגיבה לטענות נגד התכנית בכך ש"אנו לא חושבים שמדובר בדיכוי של נשים. זו דרך להציג נשים באופן אלטרנטיבי לטייפקאסטים הנשיים המשופצים שרואים במדיה".

לצד תגובה זו, שכצפוי מגוננת על התכנית ואפשר לחלוק עליה מכיוונים רבים, מזעזעת בהרבה היא תגובתו של בלאכמן עצמו, שלדבריו "הגוף הנשי צמא למילים, מילים של גבר. הן רוצות את זה".

חושבים שמדובר בהשפלה וביזוי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully