וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המוות: מייקל ג'קסון שוב מואשם בהטרדה מינית של קטין

8.5.2013 / 11:49

הרקדן והכוריאוגרף וויד רובסון טוען שהזמר הטריד אותו מינית באחוזת נוורלנד בעודו קטין, זאת למרות שלפני שמונה שנים טען שלא היה ביניהם קשר מסוג זה

כמעט ארבע שנים אחרי מותו של מייקל ג'קסון, נראה שהחדשות הרעות לא מפסיקות לרדוף את הזמר המנוח. בעוד שבבית המשפט בלוס אנג'לס מתנהל מזה כשבוע משפט של משפחתו כנגד חברת ההפקות AEG בטענה שזו פעלה ברשלנות ובכך גרמה למותו, הכוריאוגרף ווייד רובסון, שעבד עם בריטני ספירס, אשר, אן סינק, פינק ועוד, טוען כי הזמר הטריד אותו מינית בעודו היה קטין.

אתר הרכילות והבידור האמריקאי TMZ חשף מסמכים לפיהם רובסון, כיום בן 30, דורש כסף מבעלי העיזבון של ג'קסון בטענה שהזמר הטריד אותו מינית באחוזת נוורלנד, לאחר שהשניים נפגשו לראשונה כשרובסון היה בן 5, והקשר ביניהם נמשך עד גיל 14.

לטענת רובסון, הוא הוטרד על ידי ג'קסון כשהתארח באחוזה וישן בה. עם זאת, בעדות שהעניק לפני שמונה שנים במשפט שעסק בהטרדות מיניות לכאורה מצד ג'קסון, הכחיש רובסון התרחשות מסוג זה, למרות שעובדת לשעבר באחוזה של הזמר טענה כי הייתה עדה למקלחת משותפת של השניים כשרובסון היה בן 8 או 9.

טום מסראו, עורך הדין שייצג את ג'קסון במשפט המדובר, אמר ל-TMZשהטענות של ווייד "סובבות סביב כסף" והוסיף ש"מייקל מעולם לא נגע ברובסון באופן לא ראוי".

חרף הגילויים החדשים, יש להדגיש שלאורך השנים רובסון דיבר בשבחו של ג'קסון. כך למשל, לאחר מותו של הזמר הוא שיחרר הצהרה בה הביע את צערו: "הוא שינה את העולם, ובאופן אישי יותר – את החיים שלי. הוא הסיבה שאני רוקד, הסיבה שאני מוזיקה, ואחת הסיבור שבגללן אני מאמין בטו?ב הטהור של המין האנושי". עוד כתב רובסון ש"הוא היה חבר קרוב שלי במשך 20 שנה, המוזיקה שלו, התנועות שלו, מילות ההשראה והעידוד שלו והאהבה ללא תנאי שהוא העניק יחיו בתוכי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully