וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה הטלטלה ב"אמריקן איידול": רנדי ג'קסון עוזב

10.5.2013 / 2:01

בהמשך לדיווחים לפיהם יוחלפו כל שופטי התכנית, הוותיק מביניהם, שליווה את ההפקה מהעונה הראשונה, הודיע על פרישה: "אני גאה באיך ששינינו את תעשיית הטלוויזיה והמוזיקה"

שבוע לפני שהעונה הנוכחית של ריאליטי הכשרונות האמריקאי "אמריקן איידול" מגיעה לסיומה, רנדי ג'קסון, השופט הכי וותיק בה שליווה אותה מהשנה הראשונה, הודיע שהוא עוזר ולא ייקח חלק בעונה ה-13.

"יו! יו! יו!", פתח ג'קסון, מפיק ומוזיקאי, את ההצהרה שלו. "הגיע הזמן לסיים עם כל הספקולציות. אחרי 12 שנה ב'אמריק איידול', החלטתי לעזוב בתום העונה הזו. אני מאוד גאה באיך ששינינו לנצח את תעשיית הטלוויזיה והמוזיקה. זו היתה הזדמנות משנת חיים, אבל אני ממשיך הלאה ומתמקד בחברה שלי ובמיזמים עסקיים אחרים".

הספקולציות אליהן מתייחס ג'קסון הן אלה הטוענות שלקראת העונה הבאה, הפקת "אמריקן איידול" תעשה ניקיון יסודי בקרב פאנל השופטים שלה ותחליף את כולו, כאשר גם ניקי מינאז', מריה קארי וקית' אורבן יסיימו את תפקידם, זאת בשל חוסר כימיה ביניהם וכן צניחת רייטינג מתמשכת ממנה סובלת התכנית בשנים האחרונות, בין היתר בשל מיצוי הפורמט הן בגלל מתחרות חזקות כמו "דה וויס" ו"אקס פקטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully