וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יעלה בגורל הסדרות הישראליות בהוליווד?

11.5.2013 / 14:12

רשת ABC גנזה את העיבוד האמריקאי ל"החיים זה לא הכל"; CBS חטפה את "בני ערובה" של ערוץ 10, ורק "יום האם" ו"סברי מרנן" מחכות לגזר הדין שלהן

סוף שבוע גורלי עובר על רשתות הטלוויזיה האמריקאיות, שמכריזות במהלכו על סדרות חדשות שיעלו לאוויר, פיילוטים שלא יזכו לראות מסך, הפקות שיחודשו לעונה נוספת וכאלה שיבוטלו. השנה, עם שפע של פיילוטים ישראלים, ישנה גם זוית ישראלית, אך בשלב זה היא לא משמחת ביוחד.

מתוך שורה של הפקות ישראליות שהיו בדרך לעיבוד אמריקאי, בשלב זה רק אחת אושרה באופן סופי, והיא "בני ערובה" שיצרו עמרי גבען ורותם שמיר עבור ערוץ 10 (כשבימים אלה מתקיימים הצילומים שלה), ותעלה בעונת הסתיו-חורף הקרובה ברשת CBS.

בגזרת הביטולים ניתן למנות את "החיים זה לא הכל" של הזכיינית קשת, שפיילוט אמריקאי שלה (שנכתב על ידי היוצר הישראלי דניאל לפין) צולם עבור רשת ABC, אך הוחלט שלא להעלותו לאוויר ולגנוז את התכנון לעונה מלאה.

בשלב זה מרחפים סימני שאלה סביב שתי הפקות נוספות ששודרו בארץ במסגרת קשת, והן עיבוד ל"סברי מרנן" ב-ABC, ועיבוד ל"יום האם" ב-CBS, שבשלב זה סיכוייו לא נראים חיוביים במיוחד לאור העובדה שלוח השיבוצים של הרשת התמלא כמעט במלואו.

אכזבה עשויה להירשם גם אצל השחקנית יעל גרובגלס, שכן ברשת CW הוחלט שלא להעלות לאוויר את הסדרה "The Section" בה הייתה אמורה לככב בתפקיד הראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully