וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון טלמור: "כמו שיש ילדי אור ירח, אני ילדת הכבש השישה עשר"

נועה רוזין

13.5.2013 / 0:05

החזרות למופע המחווה ליהונתן גפן הן הזדמנות להיזכר עם מירי אלוני ואריק סיני בשירים מהעבר, וגם לשמוע מסיון טלמור איך המנטור אביב שידך לה את אבא שלו במפתיע. צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: נועה רוזין

פסטיבל חלב ודבש 2013 המתקיים בין התאריכים 13-18.5.13 ברחבי עמק יזרעאל, כולל כמדי שנה אירועי תרבות שוניים ומגוונים, כשאחד המרכזיים והמסקרנים שבהם הוא מופע המחווה לתמלילן, הסופר, המשורר, המחזאי והיוצר יהונתן גפן. במופע, שיתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 21:00, ישתתפו בין היתר דיוויד ברוזה, סיון טלמור, מירי אלוני ואריק סיני, עם כמה מהשירים היפים ביותר שנכתבו בפופ הישראלי, מבית היוצר של גפן.

בחזרות לקראת המופע, סיני מפליג בשבחו של גפן ומכנה אותו "אחד מגדולי הכותבים", ואילו אלוני בעיקר אסירת תודה על "הבלדה על חדווה ושלומיק", אחד מלהיטיה הגדולים ביותר ("זכיתי לקבל ממנו מתנה לפני 43 שנה", היא אומרת). סיון טלמור הצעירה, שמופיעה עם גפן בימים אלה, חולקת סיפור מעט טרי יותר. "זכיתי בעצם לקבל את יהונתן מאביב", היא מספרת כיצד בנו של יהונתן והמנטור שלה ב"דה וויס" יצר ביניהם את החיבור. "יום אחד הוא התקשר אלי בצהרי יום שישי ושאל אותי 'מה את עושה היום בערב? רוצה לבוא להופיע עם אבא שלי?' שעתיים אחרי עליתי על ואן, פתאום נהייתה הופעה, ושבועיים לאחר מכן קיבלתי טלפון אם אני רוצה להישאר בהפקה הזו". גם היא, כמו אלוני וסיני, מסכימה שמדובר ביוצר גדול, ומסכמת בכך ש"כמו שישי ילדי אור ירח, אני ילדת הכבש השישה עשר".

איזה שיר של יהונתן גפן אתם הכי אוהבים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully