וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סת מאיירס יחליף את ג'ימי פאלון ב"לייט נייט"

12.5.2013 / 22:43

הקומיקאי האהוב מ"סאטרדיי נייט לייב" ימלא את מקומו של ג'ימי פאלון בתכנית הלילה המאוחרת של NBC, כשזה ייכנס לנעלי ג'יי לנו ויתחיל להגיש את ה"טונייט שואו"

לאחר שבועות של חרושת שמועות, זה רשמי: סת מאיירס, הקומיקאי האמריקאי הפופולרי ואיש "סאטרדיי נייט לייב", הוא המגיש החדש של תכנית ה"לייט נייט" של רשת NBC. מאיירס ימלא בתכנית את מקומו של ג'ימי פאלון, שישתדרג להנחיית ה"טונייט שואו", תכנית האירוח המוקדמת יותר של הרשת, במקום ג'יי לנו. בוב גרינבלט, נשיא הרשת, אישר את הפרטים היום (ראשון). מאיירס היה חבר בקאסט של "סאטרדיי נייט לייב" במשך 12 עונות, ובשמונה מתוכן גם כיהן ככותב הראשי של התכנית. הוא יימלא את התפקיד שמילאו לפניו פאלון, קונאן אובריאן ודיוויד לטרמן.

"אנחנו סבורים כי סת הוא מהכותבים והמבצעים הקומיים המבריקים וחדי האבחנה בדורנו", אמר גרינבלט. "שנותיו כמגיש פינת העדכון השבועי (Weekend Update) ב'סאטרדיי נייט לייב', שלא לדבר על היותו הכותב הראשי של 'סאטרדיי התכנית, עזרו לו לגבש סוג קומדיה שמתאים באופן מושלם ל'לייט נייט'. לא יכולנו להיות מאושרים יותר מכך שמאיירס וג'ימי פאלון ימשיכו לפתח את הקריירות שלהם ב-NBC, לאחר שצמחו בתוך מורשת שידורי הלילה של הרשת".

לורן מייקלס, המפיק של "סאטרדיי נייט לייב" ושל "לייט נייט", הוסיף כי "החל מ-1982 היו בסך הכל שלושה מגישים לתכנית, וסת לא יכול היה להיות בחברה טובה יותר". מאיירס, מצידו, אמר ששמעת השידור היא "נכס נפלא. אני מקווה שאעשה איתה צדק".

מנה דעתכם על המינוי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully