וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאית "מד מן" תתארח בפסטיבל קולנוע דרום

13.5.2013 / 12:50

ג'ניפר גטצינגר, אחת משלושת הבמאים הראשיים של הסדרה, שהיתה מועמדת לפרס גילדת הבמאים ולבאפטא על עבודתה, תקיים סדנת אמן לקהל הרחב וסדנת בימוי לסטודנטים של מכללת ספיר

פסטיבל קולנוע דרום, שיתקיים בין התאריכים 2-6 ביוני, הולך ומסתמן כאירוע קולנועי בולט עם ליינאפ מרשים: כעת נודע כי ג'ניפר גטצינגר, שביימה פרקים למספר סדרות טלוויזיה וביניהם "מד מן" תתארח בפסטיבל. גטצינגר תקיים סדנת אמן לקהל הרחב, וכן סדנת בימוי לסטודנטים של מסלול לימודי טלוויזיה של המכללה האקדמית ספיר.

גטצינגר, אחת משלושת הבמאים הראשיים של הסדרה המדוברת וזוכת האמי, ביימה בעונה הנוכחית של "מד מן" שני פרקים והיתה מועמדת על בימוי הסדרה לפרס הבאפטא היוקרתי וכן לפרס גילדת הבמאים.

בנוסף, ביימה גטצינגר פרקים לסדרות כמו "מזל סרטן", "דה קילינג", "עקרות בית נואשות", "יומני קארי" ועוד. היא החלה את דרכה כנערת תסריט על הסרט של סרטים כמו "רקוויאם לחלום", ו"השטן לובשת פראדה".

במהלך ימי הפסטיבל תקיים, כאמור, סדנת בימוי מעשית לתלמידי מסלול הטלוויזיה של מכללת ספיר, וביום חמישי ה-6 ביוני בשעה 12:30 תעביר סדנת אמן פתוחה לקהל הרחב, בנושא הנשים של שדרות מדיסון, בהנחיית גדי להב שישוחח איתה על עבודתה וחוויותיה בליווי דוגמאות והקרנת סצנות נבחרות. בנוסף, גטצינגר תענה על שאלות מהקהל.

גטצינגר מצטרפת לתוכנייה המרשימה של הפסטיבל, שכבר כוללת מחווה לאורי זוהר; הקרנת בכורה ל"פלאות", סרטו החדש של אבי נשר; מחוות לקולנוע ארגנטינאי וטורקי עכשוויים; וכן אירוח של אלברט מייזלס, מהאבות המייסדים של הקולנוע התיעודי.

מתכננים ללכת לסדנת האמן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully