וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ: "הייתי שעיר לעזאזל"

גלעד גרוסמן

13.5.2013 / 14:20

הזמר, שחשוד בעבירות מס, העיד בדיון של בכיר לשעבר ברשות המסים, וטען כנגד אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש: "הייתי תרנגולת שמטילה ביצי זהב. כשהפסקתי הוא ניסה לשחוט אותי"

הזמר קובי פרץ העיד היום (שני) בבית המשפט בתל אביב בדיון בעניינו של דוד ואנונו, בכיר לשעבר ברשות המסים. תוך כדי המשפט, רמזה הפרקליטות שבקרוב תתקבל החלטה סופית בעניינו של פרץ החשוד בהעלמות מס.

כזכור, בספטמבר 2011 נידון ואנונו לשש שנות מאסר, לאחר שהורשע בקבלת שוחד מנישומים. לפני כחודש וחצי הורה בית המשפט העליון להחזיר את התיק למחוזי. לאחר שבמסגרת תיק החקירה נגד פרץ הודה מארגנו לשעבר יוחאי יעיש, שמשמש כעד מדינה נגד פרץ והיה גם עד מדינה נגד ואנונו, כי שיקר בעדותו בכל הנוגע לפרץ.

בעדותו היום סיפר יעיש כי העביר סכומי כסף נכבדים לפרץ, מבלי לדווח על כך למס הכנסה. "קובי אמר לי שכשנתפס, יד ביד נסגור את העניינים". פרץ, שעלה להעיד לאחר מכן, כי לא עסק בצד הכספי וכי לאחר שנפרד מאמרגנו, יעיש ניסה לסחוט אותו. "הייתי תרנגולת שמטילה ביצי זהב. כשהפסקתי להטיל הוא ניסה לשחוט אותי", אמר.

לדברי פרץ, לקוחותיו היום מספרים לו על הכספים שגבה יעיש ב"שחור", ללא ידיעתו. "אם הוא גנב מישהו, הוא קודם כל גנב אותי", אמר. "איפה כל הכסף הזה? אם זה נכון (שקיבל כסף שחור, ג.ג) לא הייתי קונה דירת ארבעה חדרים בחולון עם משכנתא של 25 שנה. אני צריך להיות היום עם בית גדול משלי ואוטו במזומן". כמו כן, פרץ אמר ש"הייתי שעיר לעזאזל של החקירות נגד הזמרים המזרחיים".

פרקליטיו של ואנונו, ירון גיגי וסתיו סער, אמרו לאחר הדיון: עדותו של יעיש קרסה היום. מתברר שמדובר בעד שהוליך שולל את כלהמערכת שעשתה עימו חסד. עדות של אדם מפוקפק כזה לא יכולה לעמוד במרכז הרשעה בפלילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully