וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברובינסקי ב"דייט בחשיכה": "אני כבר לא אוהב דייטים רגילים"

נועה רוזין

16.5.2013 / 0:07

בעונה החדשה של "דייט בחשיכה" ייכנס ירון ברובינסקי לדייט חשוך משל עצמו. "כל הקשרים הארוכים שהיו לי בחיים זה לא היה בגלל דייט מוצלח", הוא אומר לוואלה! תרבות. צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: נועה רוזין

"דייט בחשיכה", תכנית הריאליטי המדוברת והשנויה במחלוקת של רשת, תחזור הערב (חמישי) לשידור בערוץ 2 בשעה 21:00, והפעם עם טוויסט מיוחד: בעונה החדשה ייכנסו גם סלבריטאים לדייטים חשוכים משל עצמם. אחד מהמשתתפים המפורסמים שיתנסו בחוויה הוא לא אחר מאשר ירון ברובינסקי, מנחה התכנית, שמוצא את עצמו לראשונה מצידו השני של האופל – כשהוא מתחזה, כמובן, לאדם מן היישוב, על מנת שלא להסגיר את זהותו למתמודדות שפוגשות אותו בדייט. "כל הסיפור שתפרנו לי", הוא מבהיר בשיחה עם וואלה! תרבות, "חוץ מלהגיד ששם המשפחה שלי זה ברובינסקי ושאני מנחה בטלוויזיה ושחקן – את הדברים האלה לא אמרנו – אבל כל שאר הדברים שאני אומר מסתמכים על החיים האמיתיים שלי ואני גם מביא את עצמי".

"החדר זו חוויה מדהימה, האמת", הוא מוסיף, "כי הייתי שם כמה פעמים בחושך, בכל מיני הזדמנויות של פרומואים או כאלה, אבל זו פעם ראשונה שאני נכנס בתור מתמודד ובתור השפן נסיונות, במרכאות. וזה מוזר נורא, זה מעורר משהו". ברובינסקי לא מתחייב, כמובן, למצוא אהבת אמת במסגרת התכנית, אך טוען כי "אולי אני אמצא בזה קסם מסוים. בתור רווק מתבגר, דייטים רגילים אני לא אוהב כל כך כבר. נמאס לי לצאת לדייט ראשון ולספר על עצמי, ושהיא תספר על עצמה – בסדר, היינו בסרטים האלה. כל הקשרים הארוכים שהיו לי בחיים זה לא היה בגלל דייט מוצלח. זה היה כי איכשהו משהו קרה. אני די בטוח שהדייטים פה בחשיכה, בעיני אישית ימצאו יותר חן מאשר דייטים רגילים".

מחכים לעונה החדשה של "דייט בחשיכה"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully