וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ברברה וולטרס הודיעה על פרישה בשידור

14.5.2013 / 11:16

העיתונאית הוותיקה ומגישת הטלוויזיה בת ה-83 הצהירה בתכנית "The View" כי תפסיק לעבוד כמגישה בטלוויזיה החל מהשנה הבאה. "אני בריאה לחלוטין, זו החלטה שלי" אמרה

זה קרה: ברברה וולטס הודיעה הלילה (שלישי) בשידור על פרישה מעבודתה כמגישה בטלוויזיה. לאחר שרשת ABC , אליה משתייכת וולטרס מאז שנות ה-70, אישרה את השמועות בדבר עזיבתה של המגישה בת ה-83, הגיע תורה של וולטרס עצמה לצאת בהצהרה. "הייתי בטלוויזיה ללא הפסקה למעלה מ-50 שנה", אמרה במסגרת התכנית "The View", אותה היא מפיקה ומנחה החל מ-1997. "אך בקיץ 2014 אני מתכננת לפרוש. זו היתה חוויה שמחה, מתגמלת, מרתקת ולעתים לא קלה, ולא הייתי משנה דבר. אני בריאה לחלוטין, זו החלטה שלי, חשבתי עליה זמן רב וזה מה שאני רוצה לעשות".

וולטרס הבהירה כי תמשיך להפיק את "The View", ולעתים אף תחזור להופעות אורח, אך הוסיפה ש"אני לא רוצה להופיע בעוד תכנית, לא רוצה לטפס על עוד הר. אני רוצה לשבת בצד ולהעריץ את הנשים המוכשרות – ונו, טוב, לפעמים גם גברים – שיתפסו את מקומי".

"הייתי רוצה להודות לכולם", סיכמה וולטרס את דבריה. "היתה לי קריירה מדהימה, ואני מקווה שעוררתי השראה בנשים צעירות לפתח קריירה בטלוויזיה – לפני או מאחורי המצלמה. אני מחייכת כשאיהשה צעירה אומרת שהיא גדלה עלי. זה הזמן שלהן עכשיו. אבל זכרו – יש לי עוד שנה שלמה. אני מחכה לעונה האחרונה שלי בטלוויזיה".

שמועות על עזיבתה של וולטרס עלו בחודשיים האחרונים אולם הוכחשו על ידה. במספר הזדמנויות אמרה שאם יהיה לה משהו לומר בנושא - היא תגיד אותו על מסך התכנית. בשנים האחרונות סבלה וולטרס מבעיות בריאותיות ובתחילת השנה היא אף נזקקה לטיפול רפואי לאחר שמעדה ונפצעה בראשה בביתו של השגריר הבריטי בארה"ב.

ברברה וולטרס. GettyImages
"יש לי עוד שנה שלמה". ברברה וולטרס/GettyImages

נשיא ABC בן שרווד אמר השבוע שהרשת נערכת לקראת עזיבתה וולטרס, אחת העיתונאיות המוכרות יותר בהיסטוריה של העיתונות האמריקאית. "יש רק ברברה וולטרס אחת ואנחנו נערכים להכין לה שנה אחרונה בטלוויזיה שתהיה מדהימה, חדשותית ופורצת דרך כמו שברברה בעצמה".

הקריירה של וולטרס בעיתונות הברודקסט החלה בשנת 1961 ככתבת וחברת פאנל בתכנית החדשות "Today" של רשת NBC, והיא הייתה האישה הראשונה שהגישה תכנית אקטואליה יומית. בשנת 1974 היא קודמה לתפקיד מנחה משותפת של התכנית, אולם שנתיים לאחר מכן קיבלה הצעה מרשת ABC ומאז נמנתה על שורותיה ככתבת, מגישה ופרשנית בכירה. היא ראיינה את כל נשיאי ארצות הברית שכיהנו במהלך הקריירה בת ה-60 שנה שלה, ומאז 1984 היא מנחה ומגישת כתבות ב-"20/20", תכנית המגזין של ABC במסגרתה ראיינה רבים מהמנהיגי העולם הבולטים.

מה דעתכם על הודעת הפרישה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully