וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי ה-BET: דרייק מוביל עם 12 מועמדויות

15.5.2013 / 12:08

הראפר היהודי-קנדי צועד בראש רשימת המועמדויות לטקס הפרסים היוקרתי, שנחשב לאחד מהאירועים המרכזיים של קהילת ההיפ-הופ בארצות הברית. אחריו: קנדריק למאר ו-2 צ’יינז

הראפר דרייק מוביל בגאון את רשימת המועמדויות לפרסי ה-BET, בטקס של ערוץ הבידור המוביל לקהילה השחורה בארצות הברית. הערוץ הכריז על המועמדים לפרס, המוקדש להישגי התרבות השחורה והמיעוטים בכלל בעולם התרבות האמריקאי, היום (שלישי).

דרייק, הראפר הפופולרי ממוצא יהודי-קנדי, מועמד לא פחות משלוש פעמים לפרס בקטגוריה המרכזית של קליפ השנה: בפעם הראשונה על הלהיט שלו, "Started From the Bottom"; בפעם השנייה על "No Lie", שיתוף הפעולה עם הראפר 2 צ'יינז; ולבסוף על "Problems", שיתוף הפעולה נוסף, הפעם עם קנדריק למאר שנחשב בעיני רבים לראפר העולה של השנה. בקטגוריה מתמודדים עשרה קליפים, ובין המועמדים הנוספים ניתן למנות את ג'סטין טימברלייק וקנייה ווסט (הזוכה הבלתי מעורער של הטקס בשנה שעברה). למאר וצ'יינז גם מזנבים בדרייק ברשימת המועמדים המובילים, עם שמונה מועמדויות לכל אחד מהם.

טקס ה-BET ייערך ב-30 ביוני באולם נוקיה בלוס אנג'לס, ובמהלכו יעלו לביצוע שירים אר. קלי וכן כריס בראון – יריב ותיק של דרייק, שאף נקלע איתו לקטטה בשנה שעברה. את האירוע ינחה הקומיקאי כריס טאקר.

מה שעתכם על המועמדים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully