וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו צילומי הסרט "זינוק בעלייה"

16.5.2013 / 16:15

הקומדיה הישראלית בבימויו של אורן שטרן ובכיכובם של שלמה בראבא, איתי טיראן, מלי לוי ועוד, החלה להצטלם השבוע בירושלים ותל אביב

הסרט "זינוק בעלייה", בבימויו של אורן שטרן על פי תסריט שכתב ביחד על ריקי שולמן, החל להצטלם השבוע. "זינוק בעלייה" הינו קומדיה לכל המשפחה המביאה את סיפורה את משפחה ישראלית טיפוסית שמתפרקת לאחר טרגדיה. כל בן משפחה, בדרכו המיוחדת, מנסה להרכיב אותה מחדש. העלילה מתרחשת כאשר מיכה גבע, מנתח פלסטי (בגילומו של שלמה בראבא) נמצא בדרך לחתונת בנו. הוא מאבד שליטה על הגה ומוצא עצמו בבית חולים ואחראי למותה של זוגתו שנהרגת בתאונה. המשפחה מגיעה לארוחת שישי מאולתרת בבית החולים סביב מיטת האב הפצוע ומכאן הפצעים המשפחתיים מתחילים להיערם, לדמם ובעיקר לספק את הדרמה.

מלבד בראבא, בסרט ישחקו בין היתר גם עידית טפרסון, איתי טיראן (בתפקיד בנו של בראבא), מלי לוי , רותם זיסמן כהן, אלברט אילוז, יובל שרף, יוסי מרשק, רומי אבולעפיה, יוסף סוויד, ברק פרידמן ועוד.

הסרט יצטלם ברחבי ירושלים, בין היתר בזמן המרתון שיתקיים בעיר, וגם תל אביב במשך 25 ימים. הסרט נתמך על ידי המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, קרן יהושוע רבינוביץ, והזכיינית קשת. מפיקי הסרט הם טופיה תקשורת - מיכאל שרפשטיין, משה אדרי ולאון אדרי. הסרט צפוי לעלות לאקרנים במהלך השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully