וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יהורם גאון והשותף החדש ליצירה, עמיר בניון

20.5.2013 / 16:59

17 שנה אחרי אלבומו האחרון שכלל חומר מקורי משחרר גאון את "תן לי כוח", שיר מאלבום חדש שנוצר בשיתוף עם בניון. "אנחנו מקווים שנקלע לטעמים נוספים", הוא אומר - האזינו

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: נועה רוזין

במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה היום (שני) בתל אביב, חשף יהורם גאון את שירו החדש "תן לי כוח", שחיבר והלחין עמיר בניון. השיר הוא סנונית ראשונה מתוך אלבום חדש שייצא בקרוב, הראשון של גאון שכולל חומר מקורי מזה 17 שנים, וכל כולו שיתוף פעולה עם בניון. "זה מאוד מרגש", אמר גאון לוואלה! תרבות, "ועל אף זאת שאנחנו כל כך שלמים עם מה שעשינו, שלמים כך שלא יכולים להיות שלמים יותר, ושאמרנו לעצמנו, לא משנה מה יקרה עם התקליט הזה – זה הדבר הנפלא ביותר שעשינו; עדיין אני מאוד מצפה שאת תקשיבי לו ותגידי היה יפה ושהוא יקשיב ויגיד שמע, זה יפה. כי זה חשוב".

האזינו לשיר החדש:

גאון, חתן פרס ישראל שמאחוריו עשרות אלבומים, שיתופי פעולה, חברות בהרכבים ותפקידי משחק בקולנוע ובטלוויזיה, מתרש מהחיבור הייחודי עם בניון ומקווה להכיר דרכו קהל חדש. "יש קהלים שלי, יש קהלים של בניון, ואנחנו מקווים מאוד שבפעם הזאת האמצע הזה יקלע לטעם של קהלים נוספים", הוא אומר. בנוסף נודע כי האלבום החדש ילווה בסיבוב הופעות, שפרטים אודותיו ייחשפו בהמשך.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully