וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": אף אחד לא יתגעגע למירי

22.5.2013 / 1:12

מירי השתתפה בתכנית מבלי לדעת שהיא באחת כזו, במה היא עוסקת ומה עליה לעשות, וההלם מההדחה - בהתאם. וגם: רוני מיילי עוד ירדוף אתכם ובני ישגר את עצמו למימד אחר

צילום: אורטל דהן בימוי: דובי קליין

טלטלה קשה עוברת על "האח הגדול". ההפקה מוזעקת לישיבת חירום, העיתונות גועשת, הטוקבקיסטים מחרחרים, מוקד מד"א קורס מרוב פניות. כולכם יודעים מהו המשבר הגדול שעבר על התכנית: מירי הודחה. "הבה נצפה ברגעים הכי מופלאים שלך בבית", מתייפחים אסי וארז, ולמשך שש שניות חולפות תמונות של מירי עומדת, יושבת, מגרדת באוזן, מסתכלת על עלה. הסרטון מטלטל את מירי עד עמקי נפשה: "האמת היא שלא ידעתי שיש צלמים מאחורי המראה", היא מתחילה להתפייט וארז קוטע אותה בלבביות: "נגמר לנו הזמן, וכעת אסי, מה לדעתך הולכת להיות המשימה הבאה בתכנית?", והחור ברצפה מתחת למירי נפער והיא צונחת היישר לתוך השקת נעלי אוסנת בקניון רננים. החביאו את הנערים שלכם.

"האח הגדול": כל העדכונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נורא, יש הרבה צעירים בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ריב הבלהות של לבנה והמיילים כמעט כולם כבר הספיקו לראות לפני השידור, אבל גם בצפייה רביעית וחמישית לא לגמרי ברור מה הצית אותו. ככה זה כשכל המשתתפים בוויכוח לא מצטיינים בחיבור מילים זו לזו. בינתיים נדמה שרגע הפיצוץ היה כשגילי אמר ללבנה "התקפה זה ההגנה הכי טובה בחיים", ולבנה הרהרה עמוקות והשיבה "התקפה זה ההגנה הכי טובה בחיים, אה?", וגילי היה כה בהלם מהמשפט שאמרה עד שלא יכול יותר ונאלץ להטיח "פקה-פקה-פקה". בשלב זה רוני מיילי, שראה שהריב הזה לא הולך לשום מקום ושגילי ככל הנראה לא ירש ממנו את הכישרון להעליב אנשים כמו שצריך, לקח את המושכות לידיים והתחיל להשליך את החרא לתוך המאוורר. כי אף אחד לא יודע לקלל כמו רוני מיילי. אפילו גילי ולבנה לא הצליחו לעמוד בקצב שלו, ונאלצו למחזר את העלבונות שלו (לבנה בתוספת "אה?" מתריס בסוף כל משפט).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לאחר שסיים להטיח בלבנה את כל הגיגיו והידס לדרכו כתרנגול מרוצה, הדיירים נטועים נדהמים במקומם, לבנה ממררת בבכי "אבא, אבא, תראה לו מה זה, אבא", כולם קרועים מבפנים. ורק בני צוהל לו בתוך הבית, בונה מאיץ חלקיקים משרוך ונייר טואלט וחושב לעצמו איזה חמודים החיים. כי גם כשהתיקנים כבר יושמדו באפוקליפסה, בני עדיין ידלג בין הגופות ויאסוף אוזניים כדי לבנות מהן תלת-אופן. את הסאגה חותם גילי בקביעה: "אמרתי לאבא שלי, הדרך היחידה שתצא מפה זה אם הדיירים ידיחו אותך". חה חה, תאכל ת'לב יא חתיכת... אממ... אה... פקה-פקה-פקה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ויומו של רוני מגיע. מאושר וזחוח הוא נכנס לחדר האח הגדול, שמודיע לו בחומרה שהוא רוצה להראות לו את הריב עם לבנה, כדי שיבין מה הוא עשה. רוני צופה במריבה והחיוך נמחק מעל פניו: עכשיו, כשהוא צופה בזה, הוא רואה עוד כל כך הרבה הזדמנויות לבדיחות על לבנה שהוא פספס! כמו ג'ורג' שנזכר בתשובת מחץ לבדיחת השרימפס ב"סיינפלד", הוא מתבייש בעצמו: כאן יכולתי לעשות עוד חיקוי של ההליכה שלה, כאן יכולתי להגיד שהיא כל כך מכוערת שגם אם היו לה ילדים הם היו בורחים ממנה, פה יכולתי להגיד שהזוהרים שלה בעצם לא כאלה זוהרים, זה היה גומר אותה! בסופה של ההקרנה שואל אותו "האח הגדול" מה הוא חושב על מה שראה, ורוני חושב "דפאק, הוא רוצה להחמיא לי על האופן השנון שבו ניהלתי את ההתרחשות או לרמוז שאני אמור להיות עצובי כי עשיתי משהו לא בסדר? טוב, נהמר על עצובי". ורוני אכן נהיה עצובי והסכים ש"כנראה הסגנון שלי לא מתאים לחוקי האח הגדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעה דרמטית: יש חשש שעוד תראו אותו בעתיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי סצנת פרידה מרגשת מדיירי הבית, בו הפקיד את בני לשמור על בנו (באמת?!), רוני מיילי מגורש מהבית, עד להתקרצצות הבאה שלו על הציבור הישראלי. ותסמכו עליו שתהיה עוד אחת כזו בעתיד. היכן שיהיו מצלמות, זרקורים ואנשים שמנים שדוחפים אחד את השני בצעקות – שם יהיה גם רוני מיילי, מחכה להזדמנות נוספת להפוך לכוכב.

ציטוטים

"בכל התכניות הגדולות, כמו התכנית של דנה רון ואלירז שדה" (בני נתלה באילנות כרותים ששוכבים רקובים על האדמה)

"אל תצביעו ואל תעשו לי טובות!" (דנה ממורמרת על הצופים)

"הוא ידבר אלייך איך שהוא רוצה! כי קוראים לו רוני!" (גילי מנצח בוויכוח)

"אם מישהו יבוא אליי עם רוגטקה, אני אבוא אליו עם אקדח. אם מישהו יבוא אליי עם אקדח, אני אבוא אליו עם רובה. אם מישהו יבוא אליי עם רובה, אני אבוא אליו עם טנק. אם מישהו יבוא אליי עם טנק, אני אבוא אליו עם מטוס" (רוני מיילי אפסנאי מצטיין)

גילי: "למה, מה אמרנו ללבנה?"
דנה: "שהיא לעולם לא תהיה אימא"
גילי: "זה מעולם לא נאמר! מעולם לא נאמר דבר כזה!!!"
רוני (מהסלון): "אני, אני אמרתי שהיא לעולם לא תהיה אימא"
גילי: "אה, סליחה. כן נאמר שהיא לעולם לא תהיה אימא"

גם לכם לא הזיזה ההדחה של מירי? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully