וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק הסרט הבא של מרטין סקורסזה – אביב גלעדי

22.5.2013 / 20:58

איש העסקים הישראלי והבמאי האגדי סיכמו במהלך פסטיבל קאן כי ישתפו פעולה בסרט "Silence", בכיכובם של דניאל דיי לואיס ("לינקולן") ואנדרו גרפילד ("ספיידרמן המופלא")

הנציגות הישראלית בפסטיבל קאן ממשיכה לעשות חיל, והפעם, מזווית מפתיעה: היום (רביעי) נודע כי במהלך פסטיבל הקולנוע היוקרתי בצרפת, סיכמו איש העסקים הישראלי אביב גלעדי ויוצר הקולנוע האגדי מרטין סקורסזה כי גלעדי יפיק את סרטו הבא של הבמאי.

גלעדי יפיק את הסרט "Silence", שיתבסס על ספר יפני מצליח, ובין השאר יככבו בו דניאל דיי לואיס (זוכה שלושה פרסי אוסקר לשחקן הטוב ביותר, על "כף רגלי השמאלית", "זה ייגמר בדם" ו"לינקולן", ששיתף בעבר פעולה עם סקורסזה ב"כנופיות ניו יורק" ו"עידן התמימות"), ואנדרו גרפילד ("ספיידרמן המופלא").

סקורסזה, זוכה פרסי אוסקר, גלובוס הזהב ואמי, נחשב לאחד מהבמאים המשפיעים ביותר בתעשיית הקולנוע ההוליוודית לדורותיה ובולט בעיקר בבימוי סרטי פשע. בין סרטיו המוכרים ניתן למנות את "רחובות זועמים", "נהג מונית", "השור הזועם", "השתולים" ועוד רבים מספור. בשנים האחרונות הוא גם אחראי על הפקת סדרת הטלוויזיה "אימפריית הפשע".

גלעדי, יו"ר חברת התקשורת RGE המחזיקה בערוצי הספורט וערוץ הילדים, הפך בשנת 2011 למנכ"ל קבוצת אייקון הבריטית, שנמצאת בבעלותו של איש העסקים לן בלוונטיק, חברה אותה רכש ממל גיבסון. בשנה שעברה הכריז גלעדי בפסטיבל קאן על כך שאייקון תפיק את "The Butler", סרט חדש בכיכובם של אופרה ווינפרי, פורסט וויטאקר, ג'יין פונדה, לני קרביץ ועוד.

מה הסרט של סקורסזה שאתם הכי אוהבים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully