וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אוטופיה חוזר: "סטאר טרק", ארי פולמן ועוד

28.5.2013 / 15:45

פסטיבל אייקון TLV לשעבר חוזר לסינמטק תל אביב בערב מיוחד שיכלול הקרנת בכורה לסרט החדש בסדרת "סטאר טרק", וכן מפגשים עם ארי פולמן ושמעון אדף

פסטיבל המדע הבדיוני בסינמטק, שעד היום היה ידוע גם כ"אייקון TLV" ומתקיים בחג סוכות, חוזר עם שם חדש ומוציא לדרך את פעילותו לשנת 2013: מארגני האירוע יקיימו ערב מיוחד להשקת הפסטיבל בשמו החדש ביום שני, ה-3.6, בסינמטק תל אביב. הערב יכלול גם את אירוע ההתרמה השנתי למאורע. האירוע יחל בשעה 19:30 בערב, ובשיאו של הערב תתקיים הקרנה ראשונה אי פעם בישראל של"Star Trek Into Darkness", הסרט החדש בסדרת "סטאר טרק", בבימויו של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים").

בין המשתתפים שייקחו חלק באירוע ההשקה וההתרמה ניתן למנות את שמעון אדף, הסופר זוכה פרס ספיר לשנת 2013; ארי פולמן, יוצר "ואלס עם באשיר" שיגיע לספר על סרטו החדש והמדובר "כנס העתידנים", שגם הוצג במסגרת השבועיים של הבמאים בפסטיבל קאן; ליאור מנור, אמן חושים; פרופסור יצחק בן ישראל, יו"ר סוכנות החלל הישראלית של משרד המדע; וינקי מרגלית, משקיע ויזם חברתי, יו"ר המועצה הציבורית של SpaceIL. את הערב תנחה השחקנית הילה וידור, ולאורכו יתקלט די.ג'יי פאנק סינטרה.

עוד בערב יוצגו תערוכת עיצוב עולמות של המכללה הישראלית לאנימציה, יתקיים מפגש עם אנשי עמותת SpaceIL שבונה את החללית הישראלית הראשונה שתנחת על הירח, ותיערך התנסות במילה האחרונה במשחקי מחשב ובמציאות וירטואלית – הדגמה ראשונה בארץ של קסדת המציאות המדומה החדשה Oculus Rift.

הערב בחסות סינמטק תל-אביב, חברת גלובוס גרופ, מכללת BPM, חברת נורמן פרימיום, מבשלת נגב והאתר TOP G33K. מחיר הכניסה לאירוע יעמוד על 79 שקלים, ואילו מחיר הצטרפות לחוג ידידי הפסטיבל, שיושק גם הוא באירוע, יעמוד על 199 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

מה דעתכם על תכנית האירוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully