וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": הטרגדיה הגדולה של העונה

29.5.2013 / 0:24

בני הודח בטרם עת ויצטרך להתאבסס על שלי רק מרחוק, ביז'ו מאבד את הבטחון העצמי בגלל גילי ולאון מאבד את זה באופן כללי. וגם: שחזור המונולוג המרגש של בני באמצעות בלונים

צילום: אורטל דהן בימוי: דובי קליין

נפלה עטרת ראשנו, צנח זלזל חיינו, התעלף גור שפנפנינו. פעוטות אינפנטיליים ברחבי הארץ נדמו לפתע בארגז-חולם, מבלי לדעת מדוע. האיש הכי שמח בעולם, בני-ספוג מכנסגירבוץ, שכל סטירה שהחיים נותנים לו היא מבחינתו רק אות הפתיחה להתחיל לרקוד מקרנה, עזב את בית האח הגדול. מילותיו האחרונות בתכנית, כמובן: "בואו שלישייה!" עם אסי וארז. ככה זה כשכל החוויות המיניות שלך בתכנית מסתכמות בנשיקה על הפה מרוני מיילי וחפינת אשכים מביז'ו, ואתה כבר לא זוכר באיזו קבוצה אתה משחק. גם אסי עזר השתנק בשם כולנו: "איך כבר נגמר הזמן, זה אסון!". ואכן, נדמה שזמנו של בני חלף ביעף, כמו מאתיים שנות דורין לפחות. כי כשאתה אף פעם לא עומד במקום אחד יותר מדקה, איך יצטברו עליך קורי עכביש?

"האח הגדול" - כל הכתבות

ומכולם, על שלי הכי קשה הפרידה. כעת, בלי בני שעוגב עליה בכל הזדמנות, מה יהיה קו העלילה שלה בתכנית? "שיואו שוב נזכרתי שאני מטפלת מינית וזה סקסי"? עד עכשיו היא לא ממש ייחלה לראות את הכיפה של בני מזדחלת עליה בעליזות באמצע הלילה, אבל לפחות היה לה זמן מסך, והבטחה עמומה לאקשן שהצופים יאהבו. עכשיו לא נותר לה אלא לקוות שדור ייפול מתישהו בטעות מהגב של פאולינה וינחת עליה. ואם יהיה לה מזל, אולי הוא אפילו יגיד "נו מילא" ויישאר איתה. בכל מקרה אסור לה להישאר פנויה, כי כמו שכולנו שמענו, בני אורב בחוץ לרגע שהיא תשתחרר מהבית, וכשזה יקרה הוא הולך לקפוץ עליה עם בובת-דובי ספוגה בכלורופורם כשהוא צועק "חיזור!!!". כי כשבני אוהב אותך, מחיבוקו ישחרר רק המוות. תשאלו את אסי עזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום, חבר. בני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלטלה אחולמניוקי

כמו בכל עונה, הדיירים בהלם לגלות שהצופים בבית הצביעו לצרחן העממי. "הלם" זה אנדרסטייטמנט, כולם מצונפים באימה על הספות, ממלמלים "איך זה יכול להיות, איך זה יכול להיות", מחבקים זה את זה בדמעות, כמו סצנה אחרונה בסרט אפוקליפטי. הם היו בטוחים שהקהל בבית שונא חוסר נימוס וטונים גבוהים ושותה את הריאליטי שלו עם סוכרזית. "טלטלה אחולמניוקי", מסכם זאת אבי בדרכו הפיוטית. ביז'ו במיוחד נראו כאילו מישהו בעט לו בפרצוף: לא רק שהוא היה בטוח שגילי לא יקבל קולות, הוא גם היה בטוח שהוא בעצמו יקבל את מירב הקולות. שהצופים הבינו שזה הוא נגד גילי, ושאם לא מצביעים לנבל – מצביעים לגיבור, והגיבור זה ביז'ו. "אולי המדינה אוהבת אנשים רעים", הוא מהרהר בקול. פאולינה, לעומתו, דווקא לא מבינה איך הצופים הצביעו לביז'ו, הרי אין בו שום דבר מעניין. כן. המילים האלה באמת יצאו מפיה של מי שהדבר היחיד שקטן יותר מאוצר המילים שלה זה המכנסונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי, אל תתלהבי - את אפילו לא ד"ר לסקסולוגיה או משהו כזה! פאולינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם רוב דיירי הבית בסרט אפוקליפטי, לאון בכלל בסרט שואה. בעיניו חולפים מראות של עשן, מוות, אנשים בהילוך איטי שצועקים "לאאאא". קשה לו להאמין שהוא מועמד להדחה, ולא הצליח להינצל ממנה. כואב ומיוסר הוא מסתובב בחצר הלוך ושוב, אפוף שמיכה, ותוהה למה לו לחיות בכלל. פאולינה מנסה לנחם אותו בחשיפת האסטרטגיה המשותפת שלהם: "אל תדאג, אנשים בבית רוצים לראות לאן הסיפור בינינו מתפתח", אך הוא לא שומע אותה בגלל השיר העצוב שמתנגן לו בראש בשחור-לבן. דנה מתפללת לאלוקים שיציל את לאון ומגיעה לתא קולי כי אלוקים בדיוק עסוק עכשיו עם מתמודדי "המירוץ למיליון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תדאג, משריינים לך תור ביחידה לנפגעי טראומה. לאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואז מגיעים ילדי נווה אילן. "נוער הגבעות" כפי שכינו אותם בחיבה אסי וארז. אותם משועממים אהובים שבאים לצעוק מחוץ לחומות הבית כל מיני הודעות מבלבלות לדיירים. דנה רצה לבשר לדיירים: "צועקים בחוץ 'לאון אנחנו אוהבים אותך', ו'גילי לך הביתה'". "אולי זה היה 'גילי תישאר בבית'", מציע גילי בתקווה, ולאון – הו לאון – אור גדול מזדרח עליו. מישהו שם בחוץ – אלוהים יודע למה – חושב שהוא מעניין או מרגש או סתם חייב לו כסף, ורוצה שהוא ימשיך. כמו ילדה שפתאום הזמינו אותה לנשף (בצעקות עמומות מרחוק), לאון קורן מאושר, מדלג ומצחקק ומניף את שיערו ובוכה כמובן, עטוף כולו באהבה של נודניק אלמוני שצורח על גבעה. וזוהי האהבה הטובה מכולן. תוך חצי דקה הוא מחליט לחזור בתשובה ויוצא אל החצר עם כיפה לראשו. "אמרתי לך שאלוקים הוא סבבה!" קוראת לעברו דנה בסיפוק, ואלפי שנות אמונה יהודית מגיעות אל שיאן המרגש. וילדי נווה אילן בכלל צעקו "לאון אנחנו אוהבים חביתה".

הערות

1. שוב ענת קיבלה חצי שעה של פטפוטים אוטוביוגרפיים, הפעם במסגרת התכנית של בני "גולשים על הקשת עם ענת". איך היא תמיד מצליחה לא להיות קשורה לשום סיפור מעניין ועדיין למלא חצי פרק בהגיגים?

2. הבנתי פתאום את מי ביז'ו ולבנה מזכירים לי – את צ'רלי ומיקו. אותה מערכת יחסים בדיוק. ביז'ו מתנהל בבית בשרמנטיות חלקלקה ומנהל בראשו קרב נגד "הרעים", ומאחוריו מדדה לבנה ומצייצת "וואלק אל תדאג ביז'ו, יהיה בסדר, הוא לא שווה ת'באסה ש'ך". סביר להניח שכשגילי יכריח אותו לאכול קערה של ביצים, ביז'ו פשוט יחפון אותם, כמו שעושים בגיאורגיה.

3. פאדיחה להתלהב כשהאח הגדול עושה צחוקים, אבל כשהאח הגדול התעקש שהאנשים בחוץ צועקים דווקא לו, וכהוכחה ליחשש ברמקול "האח הגדול אנחנו אוהבים אותך", בדקתי שאף אחד לא רואה והתלהבתי כמו טמבלית. כה לחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יש לך את על הבוקר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

"ברומא התנהג כרומאי. אז תופסים לך ת'ביצים, תזרום" (דור ממליץ לבני לפרגן לביז'ו את החפינה שלו)

"מה זה חבוסה לפה?" (בני לא יודע מה זה "בוסה", וחושב כנראה ש"חבוסה לפה" זה מונח מהז'רגון ההומואי שמגיע אחרי השלב שחופנים לך את הביצים)

"היית שוקלת להיות עם גבר, ל-וואן ת'ינג נייט?" (לכבוד השיחה הקוסמופוליטית על גייז, גילי מחליט לנסות את האנגלית שלו)

"ואתה היית שוקל?" (ענת מחזירה)

"איך אתה עורך אותו שהוא מקבל כל כך הרבה קולות?" (דנה שוב מתקרצצת על משמרות העריכה של "האח". יש מצב שהיא באה לכאן רק כדי להגיש מועמדות למשרה)

"תשמרו על שלי!" (בני נפרד מדיירי הבית כמו גבר אמיתי)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully