וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי: "מי זה רוני מיילי? חתיכת כלום". צפו

30.5.2013 / 0:15

בנאי מספרת בראיון על החיים מחוץ לארון, ולא מתרשמת מההרחקה של מיילי מבית "האח הגדול": "זאת שיא ההתחסדות", היא אומרת. קטע מתוך "הזירה", תכנית התרבות של גל אוחובסקי

תאגיד כאן

השבוע ב"הזירה", תכנית התרבות המוצלחת של גל אוחובסקי, שמשודרת בימי חמישי בשעה 21:00 בערוץ הראשון ובערוץ 511 (HD): אורנה בנאי מגיעה להתארח לרגל השקת מופע סטנד אפ חדש – וכן לקראת הנחייה משותפת עם אוחובסקי במסגרת מצעד הגאווה – ומביעה לראשונה את דעתה על פרשת ההומופוביה של רוני מיילי בבית "האח הגדול". "זה שיא ההתחסדות מצד ערוץ 2, קשת", היא אומרת על החלטת הזכיינית להדיח את מיילי מהתכנית. לאחר מכן היא מתבדחת ש"הם סיכמו איתו באודישנים שלו שההומופוביה תצא רק בפרק שבע, והוא הקדים קצת. הם אמרו לו 'גזענות פרק שני, והומופוביה תעשה את זה קצת יותר מאוחר. הוא הקדים. הוא לא יכל להתאפק".

בנאי לא מתרשמת שהדחת מיילי עשתה שירות לקהילה הלהט"בית. "יכול להיות שבמקומות מסוימים הוא יצא אפילו גיבור", היא מוסיפה. "כל התשומת לב הזאת שהוא קיבל, זה גם הרגיז אותי. זאת אומרת, מי הוא? החתיכת כלום הזה שפותח את הפה שלו, ו... באמת, אחר כך מצלמות, ומלווים אותו, והוא הופך להיות סוג של גיבור לכמה זמן, שגם זה מרגיז".

כשהיא נשאלת על היציאה שלה עצמה מהארון, בנאי מדברת הרבה יותר בנינוחות. "עמדתי להתפוצץ כבר שנים מרוב שרציתי לצאת, אבל היו כמה דברים שעצרו ועיכבו, ואני מצטערת. בטח שאני מצטערת. והיום כשאני חושבת על כאלה שאני מכירה, כאלה שעדיין לא יצאו והם שם, אני נורא מרחמת עליהם"

מסכימים עם דעתה של אורנה על שערוריית "האח הגדול"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully