וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הספרים הנמכרים בישראל: יורם קניוק, עמוס עוז ועוד

29.5.2013 / 17:37

לרגל שבוע הספר העברי פורסמה רשימת ספרי הזהב, הספרים שנמכרו בהכי הרבה עותקים בשנה החולפת בישראל. בין היתר נמצאים שם קניוק, עוז, פאולו קואלו ויהודה אטלס

לקראת שבוע הספר העברי 2013, שיתקיים בין התאריכים 5-15 ביוני, פרסמה התאחדות הוצאות הספרים בישראל את רשימת הספרים שזכו בפרס ספר זהב וספר פלטינה בשנה שחלפה משבוע הספר העברי של 2012 ועד היום. אות ספר הזהב מוענק הן למחבר והן להוצאת הספרים על מכירת ספר בלמעלה מ-20,000 עותקים, ואות "ספר פלטינה" מוענק למחבר ולהוצאת הספרים על מכירת ספר בלמעלה מ-40,000 עותקים.

במקום הראשון ברשימת זוכי ספר הזהב השנה נמצא הספר "אושר אפשרי" מאת טל בן-שחר, ומיד אחריו, במקום השני, "בין חברים" של הסופר הוותיק והנערץ עמוס עוז. אורלי קראוס-ויינר במקום השלישי עם ספרה "מאושרת בדרכה", ואחריה "אלף", ספרו של פאולו קואלו ("האלכימאי"). את החמישייה הפותחת סוגר הספר "גבעות האיגריס" מאת סריטה מנדנה. עוד ברשימה ניתן למצוא את "הותר לפירסום" של ניסים משעל במקום ה-12, "חיים על ניר זכוכית" מאת יורם קניוק במקום ה-20, "והילד הזה הוא אני" הקלאסי של יהודה אטלס במקום ה-29 ו"החטא ועונשו" של פיודור דוסטויבסקי במקום ה-40. את הרשימה חותמים "עושים סדר במשפחה" מאת הרב בני לאו, "פרא" של גבי ניצן ובמקום ה-50 "ועכברון שב הביתה" של עדנה קרמר.

איזה מהספרים ברשימה הכי אהבתם? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שבוע הספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully