וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הוקרה לאסתי זקהיים על תרומתה לקהילה הגאה

29.5.2013 / 17:54

במסגרת הפתיחה החגיגית של אירועי הגאווה במרכז העירוני הגאה של עיריית תל אביב יפו, יוענק שי הוקרה לזקהיים, שמלווה את הקהילה הגאה ותמכה בה לאורך שנים

אסתי זקהיים תוכל בקרוב לצרף פרס נוסף לשני פרסי אופיר שמונחים לה על המדף: שחקנית התיאטרון והקולנוע הידועה תזכה לכבוד מפתיע – שי הוקרה מיוחד על תרומתה לקהילה הגאה יוענק לה ב-31 במאי, על ידי המרכז הגעה של עיריית תל אביב יפו.

"אסתי זקהיים הייתה ונשארה מהאמנים היחידים שלאורך כל השנים עמדו, תמכו וליוו את הקהילה בכל דרך אפשרית", נכתב בהודעה שמסרו מארגני האירוע. "בכל הזדמנות בה נקראה לסייע הגיעה ונתנה את ליבה ואת נשמתה למען אותה מטרה חשובה".

לפני חלקות אות הכבוד, תופיע זקהיים בהצגה "לא בבית ספרנו" מאת דורית פרומר ברזילי ואסף בלאו, שעוסקת בהחלטה לצאת מהארון. בהצגה היא משחקת אישה שמהווה מודל לחיקוי עבור חבריה ומכריה – אך כשזה מגיע לבנה היא מסרבת לקבל את הבשורה הקשה שהוא רוצה לספר לה, על אודות היותו הומוסקסואל. ההצגה תחל בשעה 12:00 במרכז הגאה בגן מאיר בתל אביב, ומיד לאחר מכן תקבל זקהיים את הפרס.

לאורך השנים התנדבה זקהיים בוועד למלחמה באיידס, שימשה מלצרית ב"קפה פלוס" – פרויקט של האגודה למען הלהט"ב שמיועד לתמיכה בנשאי איידס, הנחתה מצעדי גאווה, השיאה (ועדיין משיאה) זוגות בני אותו מין ועוד. זו אינה הפעם הראשונה בה זקהיים מקבלת אות של כבוד: ב-1998 קיבלה את אות המתנדב מטעם שר העבודה והרווחה, יחד עם אמה ורדה זקהיים, יו"ר עמותת ליל"ך, וסבה משה פרנקל, ממקימי מגן דוד אדום בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully