וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל פטריק האריס ישוב להנחות את טקס האמי

29.5.2013 / 22:37

כוכב ”איך פגשתי את אמא שלך”, שכבר הנחה את הטקס ב-2009, ישוב לתפקיד בטקס הקרוב, מבלי לוותר על הנחיית טקס הטוני – הפרס החשוב של התיאטרון בברודוויי – באותה שנה

הקומדיה "איך פגשתי את אמא שלך" לא תישאר על המסך עוד זמן רב, אבל זה לא אומר שלניל פטריק האריס, שמגלם בסדרה את בארני סטינסון, יש הרבה זמן לנוח: רשת CBS הכריזה היום (רביעי) כי האריס ישוב השנה להנחות את האמי, טקס פרסי הטלוויזיה האמריקאית, לאחר שכבר הגיש את הטקס של שנת 2009. הטקס יתקיים ב-26 בספטמבר, זמן לא רב לאחר טקס הטוני, טקס פרסי התיאטרון של ברודווי, שיתקיים ב-9 ביוני וגם אותו ינחה האריס.

הבחירה החוזרת בהאריס איננה מפתיעה, בין היתר משום ש"איך פגשתי את אמא שלך", שעונתה הקרובה תהיה האחרונה ותגיע אל קיצה במאי 2014, משודרת ב-CBS, ולפיכך לפחות עד סוף השנה האריס מזוהה עם הרשת. לשם השוואה, כשהטקס שודר בשנה שעברה ברשת ABC המגיש היה ג'ימי קימל, מנחה תכנית הלילה של הרשת.

"ניל הוא תמצית כל המנחים", אמרה נשיאת הרשת, נינה טסלר, בהצהרה ששחררה. "הוא מרגש, מבדר ובאופן כללי איש במה אמיתי – עם תשוקה לחגוג את המדיום שכולנו כל כך אוהבים. אנחנו נרגשים לקראת חזרתו להנחיית טקס האמי".

"לא יכולתי להיות יותר נרגש לקראת הנחיית הטקס השנה", אמר האריס בהצהרה משלו, ואז הוסיף בבדיחות כי "התזמון מושלם – אני פשוט אשתמש בדיוק בתסריט שאני הולך להשתמש בו בטוני. 'והאמי לגרסה המחודשת הכי מוצלחת של מחזמר הולך לשובר שורות'!"

מה דעתכם על הבחירה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully