וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מד מן": האם הכוכבת הראשית תמות?

30.5.2013 / 13:06

תאוריות ברשת גורסות כי דמותה של מייגן דרייפר תירצח כמו השחקנית שרון טייט, אשתו המנוחה של הבמאי רומן פולנסקי, והכל בגלל חולצה שלבשה

האם דמותה של מייגן דרייפר ב"מד מן" צפויה לחוות פרידה אכזרית מהסדרה? בתאוריות שצפו ברשת בימים האחרונים, הושוותה דרייפר לשרון טייט, אשתו המנוחה של הבמאי רומן פולנסקי, שנרצחה באכזריות על ידי צ'ארלס מנסון וחבורתו כשהייתה בהיריון מתקדם.

ההשוואה עלתה לאחר שצופה המכנה עצמה White Lady פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה חצויה בה מופיעה דרייפר בפרק ששודר השבוע כשהיא בתחתונים וגופיה שעליה כוכב אדום, כשלצידה תמונה של טייט בלבוש זהה, כחלק מהפקת צילומים למגזין אסקווייר בשנת 1967, שנתיים לפני שמצאה את מותה.

דון נגד פגי ב"מד מן": מי נתן את הפיצ' הטוב יותר?

ג'ני בראיינט, מעצבת תלבושות בסדרה, הודתה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה שאין זו מקריות, ושאכן הייתה השראה מטייט, אך לא הוסיפה פרסים נוספים, מה שרק גרם לתאורטיות לפרוח. "אני לגמרי משתכנע מההקשר", כתב משתמש באתר רדדיט בכינוי venicerocco. "טייט נרצחה באוגוסט 1969, מתי שסביר להניח תהיה העונה הבאה".

משתמש אחר, GuyNoirPI, ציין שאם דרייפר אכן תמצא את מותה, "'מד מן תשתלב בתוך ההיסטוריה. geenaleigh כתב בהמשך לכך: "זה יהיה צעד ענק, להכניס דמות לתוך אירוע היסטורי ובאופן מסוים להחליף את הקורבן".

מה יקרה? לא ברור. ייתכן שיוצרי הסדרה אכן מתכננים להיפטר מדמות מרכזית ועוררים כבר עכשיו את הבאזז סביב הנושא, או שמחלקת התלבושות בסדרה מנסה לשחק בראש של הצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully