וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אירועי הגאווה: כוכב הפורנו פרנסואה סאגאט נוחת בישראל

2.6.2013 / 16:11

ביום רביעי הקרוב ינחת בישראל פרנסואה סאגאט, שמלבד היותו מוסלמי ואחד מכוכבי הפורנו המצליחים בעולם הגייז - הנו הפותח הרשמי של חגיגות הגאווה בליין הרום סרוויס מלונדון

ביום רביעי הקרוב ינחת בישראל פרנסואה סאגאט, שמלבד היותו אחד מכוכבי הפורנו המצליחים ביותר בעולם הגייז - משווק בימים אלו כסמן הרשמי של מסיבות הגאווה האלטרנטיביות המיועדות ל"מביני עניין" בז'אנר ההאוס.

סאגאט הוא אושיית חיי לילה ומעורב בעולם האופנה, דוגמן, מפיק, ושחקן בסרטים הוליוודים כמו SAW (השישי בסדרת סרטי הזוועה) ו-L.A ZOMBIES, של ברוס לה ברוס, בו הוא גילם תפקיד ראשי. סאגאט, שיחגוג את יום הולדתו ה-34 במסיבת הרום סרוויס במועדון הוואליום, ניהל כאמור קריירה מרשימה בתחום הפורנו לגברים בלבד, אך גם הספיק לצאת מהתחום ולהתברג כשחקן לגיטימי (עם ערך ב-IMDB), צייר, ובמאי.

הוא החל את הקריירה בתור נער אופנה שעבד בתור דוגמן וקיווה להצליח ובגדול. העבודה הקשה לא השתלמה כי כדי להיכנס לעולם האופנה יש לעבוד תחילה הרבה בחינם. באחד הימים קיבל פנייה ממפיק פורנו והסכים להצעה ועם הפיכתו ללהיט הוא המשיך וחתם עם בתי הפורנו הגדולים מארצות הברית. לאחרונה גם החל להפיק ולביים סרטים. אחד מסימני ההיכר הייחודיים שלו (מלבד איבר מינו שזכה להעתק מדויק ושווק כדילדו ממותג) היא הפדחת שלו, המקועקעת כולה כאילו יש לו שיער. באחד הראיונות הסביר אף כי הקעקוע הוא ניסיון להיות יותר פרופורציונלי כי "יש לו ראש גדול".

כשאייקון אופנה מלונדון פוגש אליל פורנו צרפתי

כיאה לליין בינלאומי נוצץ המככב בבירות העולם "הרום סרוויס", שמארחים את הכוכב, מביאים איתו שורה של כוכבים כל אחד בתחומו. DJ Ariel היה הרזידנט של מועדון הפאבריק הנחשב בלונדון במשך 7 שנים ומונרו ברגדורף, שתארח את המסיבה, הוכתרה על ידי בית האופנה של דולצ'ה וגבאנה כקובעת הטרנדים החמים של לונדון ושמה הולך לפניה בעבודה עם ענקים כמו מארק ג'ייקובס ובוי לונדון. בנוסף להופעה על כל קאבר אופנה אפשרי היא גם מפיקה את המוזיקה לשבוע האופנה, מלחינה ויוצרת. יחד עם אריאל יתקלטו הישראלים יואב ארנון, אסף וינר ו-D33P.

הפעם, בחרו מפיקי הליין להתמקם במועדון הוואליום החדש ברחוב בן יהודה פינת אלנבי, שבו מספר חללים על גג עם נוף הצופה אל העיר. כשאייקון אופנה מלונדון, אליל פורנו צרפתי, יוצר מוזיקה אלקטרונית מארגנטינה נפגשים בתל אביב כדי לפצוח את חגיגות הגאווה זו עוד דרך לפרסם את העיר כיעד קוסמופוליטי נוצץ ונחשק. כרטיסים ניתן להשיג במכירה מוקדמת בעלות של 60 ¤ או 80 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully