וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור מזרחית: הצרות החדשות של זהבה בן

חגי אוזן

3.6.2013 / 0:30

זהבה בן עובדת על קאמבק בפעם המי-יודע-כמה, אבל בינתיים היא ממשיכה להסתבך עם הופעות חצי ריקות, פרידה חשודה ממנהל אישי וקשיים בתשלום שכר הדירה. טור מוזיקה מזרחית

פרק נוסף בקריירה העגומה של הזמרת זהבה בן נרשם לאחרונה. בן, שנפרדה ממנהלה בשנים האחרונות מאיר נחמני, הופיעה לפני כשבוע במועדון קפה תל אביב, והתמונה לא הייתה נעימה למראה: פחות מ-150 איש הגיעו למקום שיכול להכיל כמות כפולה של קהל, בטח כשזמרת בסדר גודל כזה מגיעה להופיע בו. בן הגיעה למועדון בליווי מנהלה החדש אריק לוי, שאמור לנסות להרים אותה מהקרשים. למרות שכלפי חוץ, הזמרת ומנהלה לשעבר דיווחו על פרידה ברוח טובה ובהסכמת שני הצדדים בטענה למיצוי הקשר, נראה שלא כך פני הדברים. מקורבים לזמרת מספרים על פרידה הרבה יותר כואבת, שכללה חיתוך מיידי של הזרמת כספים מצידו, כולל הכסף שמימן את תשלומי השכירות בדירתה. "זה הגיע אליה בלי התראה מוקדמת", אומר אחד מהם. "נחמני התקשר אליה ואמר שהוא החליט לסיים את הקשר ושבתוך יום היא צריכה לעזוב את הבית עם הילד. היינו חייבים למצוא פתרון. לא יכולנו לקבל מצב כזה. מצאנו פתרון לאותו לילה וכבר לאחריו היא שכרה דירה במושב אמונים".

נחמני, מצידו, מכחיש לגמרי. לדבריו הוא הגיע להבנה עם בעל הדירה בה התגוררה בן, כך שתוכל להמשיך ולהתגורר בה עד למציאת פתרון. "לא היה ולא נברא", הוא אומר. "אין מצב כזה. אני בחיים לא אתן לזה לקרות. אני שילמתי על השכירות ואם היא הייתה צריכה להישאר שם עוד, היא הייתה נשארת. ככה גם סיכמתי עם בעל הדירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבכת והולכת, והולכת ומסתבכת. זהבה בן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אריק לוי, מנהלה הנוכחי של הזמרת, שולל את גרסת המקורבים. לוי: "הכל בסדר בין זהבה לנחמני. הכל נעשה ברוח טובה ובאווירה נעימה. אנחנו חברים טובים וזהבה בקשר עם נחמני עד היום".

למה שהיא לא תגיד את זה בעצמה?

"כי היא לא אוהבת רכילויות ולא מתעסקת בזה".

"היא כבר אכלה הרבה חרא בחיים", אומר המקורב. "היא עדיין המומה ופגועה. אין לה חשק לדבר על זה. גם כשנעלמו עשרות אלפי שקלים מהקופה של מופע ההתרמה שעשו לה, היא לא דיברה יותר מדי. היא שומרת הרבה בפנים. אישה מאוד חזקה ומופנמת".

המעבר של בן למושב אמונים אינו מהלך פשוט, כיוון שהיא עברה לשם לבד, ללא הבן שלה, שממשיך להתגורר בראשון לציון אצל חברים. ההודעה המפתיעה אילצה אותה, ככל הנראה, למצוא פתרון מהיר ובמקביל לא לפגוע בשנת הלימודים של בנה. "במהלך השנים שעבדתי עם זהבה, הגענו להישגים יפים והצלחנו למתג אותה במקום טוב", מתעקש נחמני. "לצערי, הגעתי לנקודה שאי אפשר היה יותר".

תמיד רלוונטי:

איפה היתה הטעות שלך? יכול להיות שמכרת את ההופעות שלה במחיר גבוה מדי?

"אני לא חושב שנכשלנו. אני גם לא נוהג לירוק אל הבאר שממנה שתיתי. עשינו מהלכים שהביאו אותה למקום שההופעה שלה שווה לדעתי מחיר מסוים שמאפשר לה להרוויח ולהתפרנס בכבוד. כשהמחיר שלה עומד על 25 אלף שקלים, אחרי כל ההוצאות, נשארים לה בכיס 7,000 שקל. זה סכום מכובד, שהיא יכולה לחיות איתו. כשהבנתי שזה לא הולך, הגענו להבנה שצריך להיפרד. זה היה מקובל על שנינו".

קצת מוזר, אם ההודעה על פינוי הדירה לא הייתה מהיום למחר, למה היא נאלצה לעבור דירה מיידית למושב ולהשאיר את הילד בראשון לציון?

"ככה היא רצתה. יש לה חיים נוחים ושקטים במושב אמונים והילד צריך עדיין לסיים את שנת הלימודים. היא לא רצתה שהילד יפגע".

בחודש האחרון עובדת בן, בפעם המי-יודע-כמה בקריירה שלה, על קאמבק. לעזרתה נחלץ חברה הטוב מזה שנים, היוצר עדי לאון, שיהיה אמון על הניהול האמנותי. "לא יכולתי לראות מצב כזה של זמרת ענקית מתפספסת ככה", הוא אומר. "לכן החלטתי לעזור כמה שיותר, בכל מה שקשור לבחירת החומר והעבודה בהקלטות. בקרוב אמור להיות שיתוף פעולה מאוד מעניין ואני רוצה להאמין שזה מה שיחזיר אותה למקום שהיא ראויה לו כל כך. תשמע, היא זמרת ענקית. אין דברים כאלה, אסור לתת לה להתבזבז".

זהבה בן סירבה להגיב על הדברים.

מה דעתכם - יש סיכוי לקאמבק? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • זהבה בן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully