וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כשיוסי בנאי הופך לאנימציה

4.6.2013 / 0:10

במסגרת פסטיבל אנימיקס ערד לקומיקס ואנימציה תתקיים מחווה לשירי יוסי בנאי, במהלכה ישולבו קטעי אנימציה בשיריו ובשירים של אחרים שמזוהים עימו. צפו בקטע מ"אהבה בת 20"

גרפיקה- דודו שליטא

אנימיקס, הפסטיבל הבינלאומי ה-13 לאנימציה, קומיקס וקריקטורה יתקיים בין התאריכים 5-8.6 ברחבי העיר ערד. במהלכו, במסגרת אירועי "מוזיקנימציה", יתקיים ב-7.6 בשעה 21:30 מופע שיביא קטעים נבחרים מז'אנרים שונים בתחום האנימציה כמחווה לקריירה המפוארת של יוסי בנאי – כולל קטע אנימציה המשתלב בגרסתו המקורית של ז'אק ברל ל"אהבה בת 20", לצד גרסתו העברית הנודעת של בנאי.

"האנימציה למופע המחווה ליוסי בנאי מצטמצמת בחלק של השאנסונים הצרפתיים", מספר דודו שליטא, אוצר האנימציה של הפסטיבל. "לשם עיטור חזותי של השירים ערכתי קטעי אנימציה על השירים המוכרים אותם השמיע בזמנו יוסי בנאי. בערב זה יביאו זמרים מקומיים מערד את השירים ההם בלוויית מראה חדש של תוספות אנימציה, ובהן סצנות של אהבה חיזור, ייאוש ותקווה.

"הקטעים נלקחו מתוך סרטי אנימציה קצרים, רובם אירופאים, בדומה לשנסונים. זהו ז'אנר אמנותי המקובל כיום בעולם: לקחת פסקול ממקום אחד ולחבר לו תמונה ממקומות אחרים. השילוב של אנימציה בהקרנת ענק, עם זמרים חיים על הבמה, הוא חלק מסגנון המופעים של פסטיבל אנימיקס, שהתעצב מראשית הפסטיבל. בדרך זאת אנחנו מחברים את הקהל למראות הויזואליים שאינו מכיר, לסגנונות נועזים, בוטים או רכים, ענוגים או קשים. בעזרת הזמר החי, מתקבלת צורת ביטוי חדשה ומרגשת, שבהרבה מקרים נותנת גם פירוש חדש לשירים מוכרים מאוד".

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully