וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" הישראלי נרכש להפצה בבריטניה

לאחר שנרכש על ידי חברת הפצה בארצות הברית, הסרט הישראלי "מי מפחד מהזאב הרע" של אהרון קשלס ונבות פפושדו ("כלבת") ממשיך לכבוש את העולם, וכעת נודע כי יגיע גם לבריטניה

הקולנוענים הישראלים אהרון קשלס ונבות פפושדו ("כלבת") ממשיכים בכיבוש הגלובוס: סרטם "מי מפחד מהזאב הרע", שזכה לתשבוחות גדולות בפסטיבל טרייבקה האחרון, נרכש להפצה על ידי חברת ההפצה הבריטית מטרודום.

חוזה ההפצה מול החברה נחתן לאחר משא ומתן של מאר אבאדין מחברת ההפקות הספרדית 6 Sales ומול ג'יילס אדוארדס, ראש מחלקת הרכש של מטרודום. "אהרון קשלס ונבות פפשודו רקחו את המותחן הכי שטני, אינטליגנטי, שנון ואינטנסיבי מזה שנים", מסר אדוארדס בהצהרה רשמית מטעם החברה. "הם שמו עצמם בשורה אחת עם יוצרי הקולנוע הגדולים ביותר בעולם וזוהי זכות עבורנו להציג את יצירתם בבריטניה".

ב"מי מפחד מהזאב הרע" מככבים ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ("ההתחלפות") ודבל'ה גליקמן. הסרט, שייקרא באנגלית "Big Bad Wolves", עוסק בסדרת רציחות המציבה את חייהם של שלושה גברים במסלול התנגשות: אבי הקורבן האחרון בסדרה המחפש נקמה; שוטר שאינו נוהג בהתאם לכללי החוק; והחשוד העיקרי בפשע, שיוצא לחופשי בשל בלבול במשטרה. בסרט משתתפים גם מנשה נוי, דביר בנדק, נתי קלוגר, עמי וויינברג, קאייס נאשף, גיא אדלר, ארתור פרי וגור בנטביץ'.

זהו לא חוזה ההפצה הבינלאומי הראשון שהשניים חותמים עליו, שכן בתחילת החודש שעבר נודע כי סרטם נרכש להפצה על ידי Magnet Releasing, מחלקת סרטי הז'אנר של חברת ההפצה העצמאית מגנוליה (Magnolia Pictures), שנחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות ביותר לסרטי איכות וסרטים זרים בארצות הברית. בנוסף נודע אז כי קשלס ופפושדו יביימו סרט קצר במסגרת אנתולוגיית האימה "The ABCs of Death 2", המשך לאנתולוגיה מצליחה מהשנה שעברה במסגרתה יצרו במאי אימה נחשבים מרחבי העולם סרטים קצרים אודות מוות על פי סדר האותיות באנגלית.

מחכים ל"מי מפחד מהזאב הרע"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully