וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פנלופה קרוז תהיה נערת בונד הבאה?

3.6.2013 / 19:23

דיווח באתר יאהו קובע כי השחקנית, בת זוגו של חאוויר בארדם שגילם את הנבל בסרט האחרון בסדרה ("סקייפול"), תככב לצד דניאל קרייג בסרט החדש בסדרה המצליחה

סדרת סרטי ג'יימס בונד ממשיכה להשתקם: לאחר ההצלחה הגדולה והמפתיעה למדי של "סקייפול", הסרט האחרון בסדרה, כעת מסתמן כי הפרק הבא בעלילות הסוכן החשאי הבריטי יזכה לחיזוק משמעותי, כאשר פנלופה קרוז בכבודה ובעצמה תמלא את תפקיד נערת בונד התורנית. קרוז, המוכרת מסרטיו של פדרו אלמודובר ומלהיטים הוליוודיים כ"ויקי כריסטינה ברצלונה". תמשיך בכך בצעדיו של בן זוגה, חאוויר בארדם, שגילם את הנבל ב"סקייפול".

אתר האינטרנט יאהו מדווח כי קרוז, שתחגוג בקרוב יום הולדת 40, עתידה להותיר את חותמה על הסדרה כנערת בונד המבוגרת ביותר אי פעם, בסרט ה-24 על פי הספירה הרשמית של הסדרה. נערת בונד המבוגרת ביותר עד כה, הונור בלקמן, היתה בת 39 כשגילמה את פוסי גאלור בסרט "גולדפינגר" ב-1962. הצטרפותה המסתמנת של קרוז להפקה מגיעה לאחר ההודעה כי דניאל קרייג, השחקן הראשי, ישוב לפרק נוסף בעלילותיו של הסוכן החשאי הבריטי, והשמועות העיקשות כי סם מנדז, הבמאי, יצטרף אליו. מקור מקורב להפקה מסר כי "המפיקים ניסו להשיג את פנלופה בעבר, אך היא תמיד היתה תפוסה על ידי מחויבויות אחרות. המשא-ומתן נמשך כבר זמן מה וכעת מסכמים את הפרטים".

לקרוז ובארדם ילד משותף, ובימים אלה קרוז בהריון ועתידה ללדת פעם נוספת בחודשים הקרובים. "אחרי ההריון הראשון שלה היא חזרה לכושר מאוד מהר ואין ספק שזה יקרה גם הפעם", הוסיף המקור. "היא תהיה נערת בונד נהדרת. נערות בונד הן תמיד חכמות וגם סקסיות, וזאת פנלופה".

מה דעתכם על הליהוק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully