וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": התגלתה האישה המבאסת בעולם

5.6.2013 / 1:03

פאולינה ממשיכה להיות אובססיבית בקטע שדורש צו הרחקה, גילי מקבל מעמד של דיקטטור, טהוניה ממשיכה להתמגנט למריבות ודנה, כמו תמיד, הורסת את המסיבה

רשמית, נרדמנו. הצליל היחיד שמעיר אותנו מהשינה זה קולו הצפצפני של גידי גוב בשמלה שמוכר לנו קו טלפון או אינטרנט או את שניהם. מדי רבע שעה צווחת טהוניה על עובר אורח אקראי או על נמלה שהסתכלה עליה עקום, אבל אנחנו כבר לא מתרגשים. צחצחנו השיניים, חבשנו מצנפת השינה ואנחנו מוכנים לחרופ למוות מול שיחת "חפירותינו לאן" של לאון ופאולינה, ה(אלוהים יעזור לנו!)כוכבים הראשיים החדשים של הבית.

"האח הגדול": כל החדשות והביקורות

ולכן האח הגדול מקריץ את משימת "הרודן הגדול" (או כפי שגילי קורא במאמץ מתוך הכיתוב: "הרוד?ן הגדול"), וממליך את גילי (סליחה, את הדייר האקראי לחלוטין שייבחר על ידי השאר בתור "השתלטן ביותר" – אוף, אנחנו משתגעים מסקרנות לדעת מי זה יהיה!) לשליט הבית. בינתיים זה בעיקר אומר שיש לו מצעים עם ציור של נמר, כמו שיש לביבי, אבל בהמשך – כך מקווים כל הצדדים המעורבים – יהיו גם מכות כלשהן. ואז נוכל לשוב לימים הטובים של מהומות בבית ומאמרי דעה חריפים וח"כים מתקוטטים בזעם במליאה על מה יותר חינוכי - להיות גזען או הומופוב, במקום הרפתקאות ה"כן לאכול את עוגת הגבינה או לא לאכול" שמפהקים לנו הדיירים כרגע. קדימה מר גילי רוד?ן, הכה בנו. הכה את מצנפת השינה מראשנו. אנחנו רוצים להתעורר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מרכזייה? תעבירי לי את קים ג'ונג און בבקשה!"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאולינה מדגימה שיעור באובססיה

אך בינתיים, כאמור, לאון ופאו ממשיכים את טרגדיית החיזור הבינלאומית שלהם. הפעם, פאו שולחת את לאון לקרצף לכבודה את האמבט, כדי שהיא תוכל להימרח בתוך הקצף בחושניות ולהציע לו לסבן אותה מבפנים. "מעדיף שלא, את יודעת איך זה ייראה", מפטיר לאון, מותיר אותה לבעבע בפתיינות בתוך הקצף והולך לפטפט עם טהוניה על רגשות. מתברר לנו שעד כה הוא התרחק מטהוניה כי היא הזכירה לו את האקסית שלו. מעניין מאוד. פאולינה ממש נרקבת לרסיסים בתוך האמבט מרוב שזה מעניין. אבל יש לה כבוד. היא לא תשליך את עצמה עליו בכוח. כי את זה היא עושה במסיבת הבריכה. מלפפת את ירכיו, מעיפה עליו את שדיה, מלקלקת אותו באוזניה, כל זאת בזמן שהוא, כך זה נראה מרחוק, מנסה לקרוא עלון מבצעים של ישראכרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית מלחמת ההתשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאוחר יותר היא אף תופסת אותו בשירותים לנשיקה חושנית וסוערת, כשהוא מנסה נואשות לסיים את הקקי שלו. מה. מאוחר יותר, בהצבעה לדייר האהוב, הכול מתברר: לאון בכלל לא בקטע של פאולינה, אלא חם על אבי לוי. את אבי הוא משתוקק לראות בתוך אמבט, לוגם יין בתוך הקצף ומצייץ "איך אני יותר חמוד - עם הכיפה או בלי?". פאולינה גם היא מתחילה לחוש, בחוש הקרצייה המיוחד שלה, שלבו של לאון אינו נתון לה. "יכול להיות שהוא בכלל הצביע לאבי ולא לי?" היא תוהה, וגילי מיד צץ ומכריז: "נראה לך?! אין מצב! הנה לאון בוא תרגיע אותה שהצבעת לה!", וגורר לשם את לאון ההמום. "אה, בואי לא נתעסק בזה מאמי", הוא מגמגם. בקצה השני של הבית, דור דופק את הראש בקיר וזועק מדוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להפטר מזה רק עם שפכטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווהווווו, דנה!!!

לדנה לא ברור מה רוצים ממנה. איך מעזים לומר עליה שהיא לא בנאדם כיפי, למשל. הנה היא הייתה ממש כיפית במסיבת הבריכה ואפילו חבשה כובע היתולי (!), מיד אחרי שרדפה אחרי גילי וצעקה עליו "אבל ביקשתי לא להשפריץ בירה, נכון? נכון ביקשתי?" וכתבה לו פתק להורים. עכשיו היא שוב בהלם, הפעם כי היא גילתה שדיירי הבית בחרו אותה בתור "הדיירת האנוכית". "אני אנוכית?!" היא מסתובבת בבית ומטרטרת, "אני אנוכית? אני שעושה הכול בשביל כולם? אני שנשארתי 12 שנה עם בן אדם רק כי ריחמתי עליו! ואפילו לא זרקתי אותו לכלבים!". חברותיה הטובות רצות אחריה ומנחמות אותה שהיא אמנם אנוכית אבל איזה כיף יהיה לה לעבוד על זה ולתקן את זה, אבל היא ממאנת להינחם, ומנסה לצאת ומאיימת לעזוב ואז הולכת לבכות ועוד כל מיני דברים לא-אנוכיים שכאלה. "זה מה שבאתי לייצג? אנוכיות?!" היא זועקת. אז מה כן היא באה לייצג, באמת? מישהו יודע? היא רשמה את זה איפשהו? זה קשור לכובעים היתוליים?

"אני לא מאמינה ששמתם לי את הפתק 'אנוכית'", רוטנת דנה בדמעות. "אבל דנה זה רק משחק, כולנו היינו חייבים לבחור פתק", מצטדקת ענת, וטהוניה מצטרפת: "הנה למשל, איזה פתק שמת עליי?" ודנה עונה: "אנוכית". "מה!" צורחת טהוניה, "אני לא מאמינה שאמרת עליי שאני אנוכית, אני הכי לא אנוכית!" ודנה: "אבל טהוניה זה רק משחק, כולנו היינו חייבים לבחור פתק" וכולי וכולי מעגל טמטום נצחי שלעולם אינו פוסק. תארו לכם איזה סיוט זה היה אם דנה לא הייתה הבנאדם הכיפי שהיא!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאן לה במקסימום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצא את ההבדלים

שלשום

טהוניה: "לה לה לה אני אוכלת חומוס".
דנה: "תשאירי קצת לשבת".
טהוניה: "מההה איך את מעזה לומר לי כמה חומוס לאכול! בא לי להקיא עלייך את החומוס עכשיו!"

היום

גילי: "לה לה לה אני אוכל עוגת גבינה".
דנה: "תשאיר קצת לטהוניה".
גילי: "מההה איך את מעזה לומר לי כמה עוגת גבינה לאכול! בא לי להקיא עלייך את העוגה עכשיו!"
טהוניה: "דנה צודקת!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שדים מן המזווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

"קצת בריזרים, קצת סמירנוף אייס" (גילי מבקש את האלכוהול המועדף עליו למסיבה. רוצה גם טמפונים עם זה?)

"היא הטעם שלי אבל אני לא מתחברת אליה ברמת האישיות, היא לא מניעה לי את הפרופלור, היא לא שפיצית" (ענת מסבירה למה היא לא עושה מוב על שלי. הו כמעט שכחת: היא לא לסבית!)

"כולם להגיד דורין!" (לדורין אין מושג מה המשימה ומה יקרה לדייר שיגידו את שמו, אבל לעזאזל, היא חייבת להשתחל איכשהו סוף סוף לאיזה פרק)

"אל תיצור איתה מצבים אינטימיים, ראיתי איך הסתכלת כשהיא עשתה בייביליס!" (פאולינה ללאון. חוש הקרצייה בפעולה!)

"אולי האח הגדול ידאג לי לאיזה פאולינה 2? איזה שיבוט כזה? או משהו עם דופק?" (דור מנמיך ציפיות)

"רגישה זאת אני!!!" (פאולינה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully