וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האיש שנחת על הירח מגיע לטלוויזיה

6.6.2013 / 0:00

האדם השני על הירח יוצר סדרה, סוף מר לחיי כוכב ריאליטי, אליסה מילאנו ל"פרויקט מסלול", אשה זכתה במיליון דולר ב"גלגל המזל" וד"ר הו מתחלף. חדשות טלוויזיה אמריקאית

בפעם השנייה בהיסטוריה: זוכה במיליון דולר ב"גלגל המזל"

אוטום ארנהרד, אשת מכירות של תרופות לבעלי חיים, בת 30 מקליפורניה, הפכה השבוע לאדם השני בהיסטוריה שזכה במיליון דולר בתכנית "גלגל המזל", שמשודרת מאז 1975. ארנהרד כבר צברה 30 אלף דולר ומספר פרסים לפני שעלתה לסיבוב הבונוס. איש לא האמין שהיא תצליח לפתור את ההגדרה שניתנה לה – "משהו", בת 12 אותיות, כשמתוכן נחשפו רק ארבע. הפיתרון, אליו הגיעה לאחר שלוש שניות, היה "התעמלות קשה".

ארנהרד המאושרת הייתה בהלם כאשר הכרטיס אותו שלפה קודם לכן הכריז שזכתה במיליון דולר. "זה הרגיש כאילו אני בחלום. זה היה כל כך סוריאליסטי", אמרה בראיון לאחר הזכייה. הראשונה לזכות במיליון דולר בתכנית הייתה מישל לווינסטין, שעשתה זאת בשנת 2008.

רגע הזכייה:

האסטרונאוט באז אלדרין המציא סדרת טלוויזיה "יותר טובה מסטאר-טרק"

האסטרונאוט הקשיש באז אלדרין, המוכר גם כאדם השני שנחת על הירח, החליט להיכנס לעסקי הטלוויזיה: אלדרין מפתח בימים אלה סדרת טלוויזיה בז'אנר המדע בדיוני שמבוססת על ספרו משנת 1996, "Encounter With The Tiber". "אני מאמין שזה יהיה יותר טוב מ'מסע בין כוכבים' או 'מלחמת הכוכבים' כי זה יותר מציאותי", אמר אלדרין השבוע, "זה עוסק ביצורים אמיתיים שחיו לפני הרבה זמן והיו להם יכולות אמיתיות לנסוע למרחקים והם לא ירו בכל מיני אנשים".

ההתנסות האחרונה של אלדרין בטלוויזיה:

סופם הטראגי של "רודפי הסופות"

טים סמארס, לשעבר כוכב התכנית "רודפי הסופות" בערוץ דיסקברי, נפל לבסוף קורבן לסופות שכה אהב: סמארס, בנו פול וחברו קארל נהרגו בעת שרדפו אחר הסופה שהתרחשה ביום שישי האחרון באוקלהומה. הרוחות החזקות הפכו את רכבם של השלושה באזור העיירה אל רינו. סמארס עצמו נתן לכך תחזית מצמררת כאשר כתב בבוקר יום מותו בחשבון הטוויטר שלו: "יום מסוכן לפנינו".

הסדרה שודרה במשך חמש עונות בערוץ והסתיימה ב-2011. בתחילת השבוע שידר הערוץ פרק מחווה מיוחד לשלושה. "אנחנו עצובים מאוד בעקבות מותו של טים סמארס, בנו פול וחברם קארל יאנג. מחשבותינו ותפילותינו עם בני משפחותיהם", נמסר מהערוץ.

ראיון עם סאמרס:

"דוקטור הו" עוזב – מי יחליף אותו?

מאט סמית', מי שגילם בשלוש השנים האחרונות את "דוקטור הו" בסדרה ששודרה ב-BBC אמריקה, הודיע השבוע סופית על פרישה מהתכנית. סמית' גילם את הדוקטור המפורסם משנת 2010 – אז החליף את דיוויד טננט בתפקיד – והחליט כעת לצאת להרפתקאות אחרות. סמית' הודה למעריצים, עליהם אמר ש"הם לא דומים לאף אחד אחר", והוסיף כי לא מדובר בסוף הסיפור, ועכשיו החיפוש אחר הד"ר הבא מתחיל. "חיים הולכים להשתנות ודוקטור הו ייוולד מחדש! אחרי 50 שנה, זה כל כך מרגש!", אמר.

ככה זה נראה כשסמית' החליף את טננט:

לאחר הפיטורים המבישים: דן הרמון חוזר ל"קומיוניטי"

דן הרמון, מי שעמד עד לא מזמן מאחורי סדרת הקאלט "קומיוניטי", צפוי לסגור בימים הקרובים את החוזה ולחזור לעבודתו כשואו-ראנר (התפקיד האמנותי הבכיר ביותר) של הסדרה בעונתה החמישית. הרמון פוטר עוד בטרם תחילתה של העונה הרביעית, פיטורים שגררו סערה תקשורתית. הוא הסתכסך עם אחד מכוכבי הסדרה צ'בי צ'ייס. סכסוך מכוער שהוליד גם הודעות זועמות של צ'ייס בפלאפון של הרמון, שאחר כך פורסמו בפומבי.

הרמון, מצידו, טוען כי מאז עזב לא עקב אחר הסדרה פרי כפיו: "עדיין לא ראיתי את העונה הרביעית של הסדרה", הודה השבוע באירוע שהנחה, "אני נשבע". הרמון יחזור לסדרה שחודשה לא מזמן לעונה חמישית, זאת למרות שהמבקרים טענו כי היא איבדה את החדות שלה. צ'ייס, לעומת זאת, כבר הודיע שלא ישוב לעונה נוספת. בחשבון הטוויטר שלו כתב הרמון: "כן, כן, כן! אני חוזר, אני חוזר, אני חוזר! תודות לג'ואל מקהייל". עם הרמון צפוי לשוב גם כריס מקאנה, אחד מכותביה הראשיים של הסדרה שעזב ביחד איתו.

ג'ואל מקהייל, כוכב הסדרה, מגיב לעזיבה של הרמון:

יוצר "משפחה בהפרעה" חושף: מייקל סרה כמעט הוחלף על ידי ג'ונה היל

ההמולה סביב העונה החדשה של "משפחה בהפרעה" מסרבת לשכוך: השבוע חשף יוצר הסדרה, מיטש הורוויץ, בראיון לרדיו האינטרנטי KCRW, כי מייקל סרה כמעט הוחלף בשלב כלשהו על ידי חברו ושותפו לסרט "סופרבאד", ג'ונה היל.

"תכננו מתיחה סטייל אנדי קאופמן שבה מייקל סרה לא מוכן לחזור ולעשות את הסרט", אמר הורוויץ, בהתייחסו לימים בהם הסדרה עדיין תוכננה לצאת לאקרנים כפיצ'ר באורך מלא. הוא סיפר כי באותה תקופה יצא לאקרנים "ההתחלפות", סרטו של קלינט איסטווד על ילד שנחטף ואימו מקבלת ילד אחר במקומו, "וחשבנו שאולי יש דרך לעשות איתו את הסרט אבל לגרום לאנשים לחשוב שהוא לא משתתף בו. חשבנו להביא למשפחה ילד אחר במקום ג'ורג' מייקל, להביא את ג'ונה היל, ושכל המשפחה תאמץ אותו לחיקה חוץ מאביו מייקל שיטען שזה לא הוא. ואז, בהמשך הסרט, מייקל סרה ייכנס. בסופו של דבר זאת פשוט היתה מתיחה פומבית גדולה מכדי שנצליח לבצע אותה".

הראיון המלא:

אליסה מילאנו תנחה את "פרויקט מסלול: אול סטארז"

אליסה מילאנו ("מי הבוס?", "מכושפות") תנחה את העונה הקרובה של "פרויקט מסלול" שצפויה להיות עונת "אול סטארז", המאגדת את המצטיינים מהעונות השונות של ריאליטי העיצוב. בעונתה ה-12 של התכנית יתמודדו מעצבים מוכשרים מכל העונות שייבחרו על ידי הצבעות הקהל.

בימים אלו מפציעה מילאנו גם בתפקיד מרכזי בסדרה חדשה בשם "פילגשות", בה היא מגלמת אישה שמנסה להביא ילד לעולם עם בעלה, אולם לבסוף מוצאת את עצמה מנהלת רומן משרדי עם אחד הקולגות שלה.

מילאנו מספרת על הסדרה החדשה אצל ג'ימי קימל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully